Lepinguõigus ja tarbijakaitse – kuidas ennetada vaidlusi?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 24.04.2024 Registreerimise lõpp: 23.04.2024 Kestvus: 5 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 239 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 3. märtsini Soodushind: 169 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Lepinguõigus ja tarbijakaitse – kuidas ennetada vaidlusi?

Koolituse eesmärk on anda osalejatele ülevaade lepinguõiguse olulisematest normidest, millega kaupu või teenuseid müüv ettevõtja peab kindlasti arvestama. Põhjaliku õppepäeva käigus jagatakse praktilisi soovitusi eluliste näidete kaudu selleks, et võimaliku vaidluse korral tagada äripartneri või kliendiga tekkida võiva vaidluse puhuks endale parem positsioon.

Koolituse läbinu teab:

  • Millised on läbirääkimisi pidavate isikute kohustused
  • Millised on olulisemad tingimused, mis tuleb kaupade või teenuste osutamiseks sõlmitavas lepingus kindlasti ära reguleerida
  • Millistel tingimustel on võimalik kliendilt nõuda seadusjärgsest intressist kõrgema intressimäära tasumist
  • Millised on tarbijate kaitseks seadusest tulenevad eritingimused, millega ettevõtja peab arvestama
  • Õiguskaitsevahendeid ning seadusest ning kohtupraktikast tulenevaid piiranguid nende kasutamiseks
  • Millised on kliendilt või äripartnerilt võlgnevuse sissenõudmise viisid

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Programm

24.04.2024

Lepinguõigus ja tarbijakaitse – kuidas ennetada vaidlusi?


09:00 – 13:30

  • Lepingueelsed läbirääkimised
  • Lepingu sõlmimine
  • Erinõuded lepingu sõlmimisel tarbijaga
  • Intress rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral
  • Olulisemad õiguskaitsevahendid (sh kahju hüvitamine)
  • Kohtualluvus ja kohalduv õigus

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Ettevõtjad, äriühingute osanikud ja aktsionärid, juhatuse liikmed, tööandjad, äriühingute tegevjuhid, finantsjuhid, keskastmejuhid, juristid, ärinõustajad, ärianalüütikud ja teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega. 

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Eveli Reitelmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi