Koolitus: Hästitoimiv infoliikumine ning sotsiaalsed suhted
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 30.01.2020 - 30.01.2020 Registreerimise lõpp: 28.01.2020 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 199 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
OTSEÜLEKANNE KOOLITUSEST: Lähtuvalt EV valitsuse poolt eriolukorra kehtestamisele toimuvad Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse koolitused ja konverentsid otseülekandena. Kui oled sündmusele registreerunud, siis saadame Sulle mõni päev enne koolituse toimumist elektroonilised õppematerjalid, otseülekande lingi ning peale koolituse läbimist tekib võimalus soovi korral koolitust järele vaadata ning lektoritelt e-posti teel küsimusi küsida. Koolitused toimuvad otseülekande vormis eriolukorra lõppemiseni.
Paljudes ettevõtetes ei juhi infoliikumist teadlikult ehk süstemaatiliselt mitte keegi. Küsimus on selles, kuidas juhtida sõnumi edastamist ning vastuvõtmist nii, et sisekommunikatsiooni juhtimisel oleks tõepoolest ka mõju ning oodatud tulemused. Oluline roll on sisekommunikatsioonis juhtidel ja keskastmejuhtidel ning vähemtähtsad pole kolleegidevahelised sotsiaalsed suhted.
Kui vajalik info ei liigu inimeselt-inimesele efektiivselt, kannatab selle all kogu organisatsiooni tulemuslikkus. Sisekommunikatsiooni juhtimise eesmärk on tagada kõigile töötajatele mõistetavalt kokkulepitud põhimõtetega infovahetus. Tihti jääb aga info liikumine ja erinev arusaam asjadest organisatsioonis puuduliku sisekommunikatsiooni korralduse taha.
Koolituse eesmärk on jagada kaasaegseid põhimõtteid infoliikumisest ja -juhtimisest ning sotsiaalsete suhte olulisusest.
Koolitusel osaleja saab teada, kuidas juhtida sõnumi edastamist ning vastuvõtmist nii, et sisekommunikatsiooni juhtimisel oleks tõepoolest ka mõju ning oodatud tulemused. Töötajate ning töö efektiivsus sõltub edukast infovahetusest, mistõttu on süsteemne sisekommunikatsioon tulemusrikka töö alustalaks.
Lisaks kommunikatsiooni- ja personalijuhtidele saavad sisekommunikatsiooni tõhustamisel palju ära teha ka ettevõtte juhid ja keskastmejuhid.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:30 - 10:00
Suhted ja infoliikumine organisatsioonis
10:00 - 11:30
-
kauaaegne organisatsioonikommunikatsiooni uurija ja õpetaja
- Organisatsiooni sisesed sotsiaalsed suhted
- Kommunikatsiooni juhtimine ja suhted
- Organisatsioonikultuur ja suhted
- Infoliikumine versus kommunikatsioon
- Infoliikumise ja kommunikatsiooni tulemuslikkuse mõõtmine (sisekommunikatsiooni audit)
Toekas kohvipaus
11:30 - 12:00
Hästitoimiv sisekommunikatsioon muudab töötajad organisatsiooni saadikuteks
12:00 - 13:00
-
EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekommunikatsiooni käsiraamatu “Too oma meeskond ühte paati” autor
- Kuidas saavutada hästi toimiv ja juhitav sisekommunikatsioon?
- Kellele sisekommunikatsiooni vaja on?
- Kes juhib sisekommunikatsiooni?
- Kes hoiab seda toimimas ja mis saab valesti minna?
- Erinevad situatsioonid (motiveerimine, tagasiside, juhendamine, kommunikatsioon konfliktisituatsioonis, digikius, ahistamine)
- Sisekommunikatsiooni kanalid ja nende kasutamine erinevatel eesmärkidel
- Kuidas rääkida oma lugu sisekommunikatsioonis?
Toimiv sisekommunikatsioon
13:00 - 14:00
-
Tallinna Linnakantselei personali arendamise osakonna juhataja
- Millised on sisekommunikatsiooni võimalused, kui töölkäimise vormid ja aeg on muutunud?
- Kuidas saada sisekommunikatsioon organisatsioonis päriselt toimima?
- Mis töötab ning millest tasuks hoiduda?
- Kelle vastutus on sisekommunikatsioon, kas juhi, töötaja või sisekommunikatsiooni spetsialisti?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
3
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4,35 AT. Praktiline, interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, näited reaalsest elust.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kuni 30 kalendripäeva enne sündmuse toimumist (100% Tasu tagastatakse Kliendile) ning osaline taganemine kuni 20 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Osavõtutasu ei tagastata vääramatu jõu korral, kui Sündmuse korraldamine ei ole vääramatu jõu tõttu võimalik. Vääramatu jõud ehk force majeure on ettearvamatu asjaolu, mis ei sõltu kokkulepet sõlmivate poolte tahtest, mida ei saanud pooled mõjutada ega ära hoida ja mis ei võimalda täita kokkuleppejärgseid kohustusi.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid.
Projektijuht:
Maarja Püssim
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi