Eesti ettevõtte ja asutuse areng läbi Facebook’i
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 29.03.2011 - 29.03.2011 Registreerimise lõpp: 27.03.2011 Kestvus: Asukoht: Clarion Hotel Euroopa (Paadi 5, Tallinn) Hind: 100.00 € + kmFacebook on juhtiv sotsiaalne võrgustik koos kasutajabaasiga, mis ulatub üle 350 miljoni maailmas! Facebooki levik on viimase poole aastaga olnud Eestis samuti plahvatustlik. Sotsiaalne meedia on kõige kiirem ja kõige tõhusam viis, kuidas jagada teavet, edendades tooteid ning suurendades potentsiaalset klientuuri.
Meie koolituse läbija suudab enda ettevõttele luua Facebook’i arendamise strateegia, turundusplaani ning korraldada fännikogumiskampaaniaid. Samuti paneme rõhku klientidega suhtlemisele ja kliendisuhete hoidmisele ning probleemide lahendamisele.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv
08:50 - 09:20
Koolituse avasõnad
09:20 - 09:30
-
WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant
Janar Kauber
WSI Internetiturunduse konsultant
Milleks ettevõttele ja asutusele Facebook?
09:30 - 10:00
-
WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant
Janar Kuber
WSI Internetiturunduse konsultant
Praktilised töötoad
10:00 - 11:00
-
WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant
Facebook'i ülesehitamine ja arendamine algajatele
Janar Kauber
WSI Internetiturunduse konsultant
Töötoast saab vastused küsimustele:
- Mis on Facebook ning kuidas saaksin seda oma ettevõtte huvides kasutada?
- Mis on võimalused Facebookis oma ettevõtte edendamisel?
- Millest peaks Facebookis alustama?
- Millest peaks Facebookis „rääkima“
- Facebooki kasu otsingumootori optimeerimisele
Praktilised töötoad
10:00 - 11:00
-
Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg
Facebook'i arendamine edasijõudnutele
Priit Kallas
DreamGrow, ettevõtja-koolitaja
Priit räägib oma töötoas järgmistel teemadel: Facebooki erilehtede loomine, rakenduste alused, reklaami sihtimine ja metoodika.
Kohvipaus
11:00 - 11:15
Facebook'i strateegiate loomine ja elluviimine
11:15 - 13:15
-
Goal Marketing OÜ, loovjuht
Marko Saue
goal.ee, CEO, creative director
Ettekandes räägib Marko sotsiaalmeediaturunduse strateegia loomisest: eesmärgid, sihgrupid, mõõdikud, stiil ja suhtluskeel, sisu tüübid ja fännidele loodav väärtus, fännide kogumise meetodid, klienditeenindus, reeglid.
Teiseks paneb Marko rõhku avakampaaniate korraldamisele, räägib nende olulisusest, avakampaaniate tüüpidest ja erinevatest tehnilistest lahendustest. Kuidas fännidest saada kliendid. Kolmandaks: jätkukampaaniad. Facebooki turunduseelarve. Protsessid. Integreerimine massimeediakampaaniaga. Ühisturundus teiste ettevõtetega.
Lõuna
13:15 - 14:15
Kuidas kaitsta oma kaubamärki Facebook´is?
14:15 - 14:40
-
Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg
Priit Kallas
DreamGrow, ettevõtja-koolitaja
Priit räägib Facebook'i ohtudest.
Facebooki ajasäästlik kasutamine
14:40 - 15:00
-
Goal Marketing OÜ, loovjuht
Marko Saue
goal.ee,CEO, creative director
Marko räägib ajasäästliku kasutamisega soetud mõningaid variante, kuidas sotsiaalmeediaturunduse tööprotsess võiks käia, mis ülesaneded kellel on - mis puhul kaasata agentuure ja mida kindlasti ise teha ja mida mitte.
Koolituse lõpetamine
15:00 - 15:05
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei