KOOLITUS: Rahvusvahelise turundamise võtted ja kanalid
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 09.10.2014 - 09.10.2014 Registreerimise lõpp: 10.09.2014 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 158 € + kmRahvusvahelisele turule minek on ettevõttele samm, mis eeldab põhjalikke teadmisi ja ettevalmistusi. Kuidas teha seda sihikindlalt ja tulemusrikkalt? Milliseid võtteid kasutades saadab rahvusvahelist turundustegevust edu?
Koolituse viib läbi Tallinna Tehnikaülikooli rahvusvahelise turunduse külalislektor Algis Perens, kes on selles valdkonnas tegev juba alates 1998. aastast, tema sulest on ilmunud üle kümne raamatu ja käsiraamatu.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:30 - 10:00
Strateegiline rahvusvaheline turundus
10:00 - 12:00
-
koolitaja, konsultant, lektor
Algis Perens
Tallinna Tehnikaülikool, külalislektor
- Mis teeb rahvusvahelise turunduse eriliseks?
- Kuidas leida oma tootele õige turg?
- Millised turu ja turunduseesmärgid püstitada?
- Millised on uuele turule sisenemise strateegiad?
- Kuidas jõuda strateegiast tegevuskavani?
Lõuna restoranis Senso
12:00 - 13:00
Turundusmeetmestiku kujundamine rahvusvahelises turunduses
13:00 - 15:00
Algis Perens
Tallinna Tehnikaülikool, külalislektor
- Tooteportfelli kujundamine
- Turustuskanalite valik
- Hinnastrateegia kujundamine
- Toetusmeetmestiku valik
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei