Koolitus: Ettevõte nähtavaks Google Adwordsi, Analyticsi ja Facebooki uuendustega!
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 27.01.2015 - 27.01.2015 Registreerimise lõpp: 25.01.2015 Kestvus: Asukoht: Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn) Hind: 168 € + kmInternetikanalid pakuvad oskuslikul kasutamisel rohkelt võimalusi selleks, kuidas ettevõtet konkurentidest nähtavamaks muuta. Millised on Google Adwordsi ja Analyticsi võimalused ning kuidas Facebooki uuendused oma ettevõtte kasuks tööle panna?
Praktilisel koolituspäeval jagavad nõuandeid internetiturunduse kõrgelt hinnatud spetsialistid – Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg Priit Kallas ning Goal Marketingi loovjuht Marko Saue.
Koolitus põhineb praktilistel näidetel, mida saab kohe oma igapäevatöös rakendada.
Osalemise eelduseks on mõningane kogemus, Google ja Facebooki konto loomist koolitus ei hõlma.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:30 - 10:00
Google Adwords – ettevõte nähtavaks!
10:00 - 12:00
Priit Kallas
Dreamgrow digiagentuur, asutaja ja strateeg
Google Adwords aitab tuua veebi või e-poodi külastajad, kes on valmis ostma ja otsivad just praegu oma vajadustele lahendust. Google bännerivõrgustik annab võimalused brändireklaamiks, remarketingi kasutamiseks ning aitab mõjutada tarbijaid ostuprotsessi varajases staadiumis.
- Kampaaniate loomine ja seadistamine
- Märksõnade haldus ja optimeerimine
- Kampaaniate optimeerimine ja haldus
- Erinevad reklaamivõimalused Adwordsis
- Reklaamide loomine
- Google AdWordsis remarketingi kasutamine
Lõuna restoranis Merineitsi
12:00 - 13:00
Google Analytics – mõõda ja analüüsi!
13:00 - 14:00
-
Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg
Priit Kallas
Dreamgrow digiagentuur, asutaja ja strateeg
Google Analytics annab ülevaate Adwordsi erinevate lahenduste tulemustest. Nii saad teada, mis töötab ja mis mitte. Sidudes Adwordsi ja Analyticsi, tekib süsteem, mis aitab reaalsetele tulemustele põhinevalt efektiivsemalt tegutseda. Lisaks tulemuste mõõtmisele loob Analytics ka remarketing võimalused Adwordsis kasutamiseks ja viib sõnumi nendeni, kes teid juba teavad.
Mõõda tehinguid ja müüki ning muuda oma turundust järjepidevalt paremaks!
- Millised mõõdikud on olulised ja kuidas neid mõõta
- Millised on Google Analyticsi olulisemad raportid
- Kuidas mõõta iga kanalit, mida turunduses kasutad
- Kuidas luua ja kasutada täpselt sulle sobivaid segmente ja raporteid
- Viid oma ettevõtte veebianalüütika uuele tasemele
Kuidas Facebooki uuendused ettevõtte turundustegevuse kasuks tööle panna?
14:00 - 14:45
-
Goal Marketing OÜ, loovjuht
Marko Saue
Goal Marketing, loovjuht
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei