Koolitus: Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 03.06.2015 - 03.06.2015 Registreerimise lõpp: 01.06.2015 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 168 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Paratamatult tuleb igapäevases töökeskkonnas edastada negatiivseid sõnumeid ning suhelda negatiivselt meelestatud inimestega. Koondamine, töötasu alandamine,  kollektiivi- ja organisatsioonisisesed probleemid ning keeruliste inimtüüpidega suhtlemine –  need kõik nõuavad oskuslikku lähenemist.

Kuidas negatiivsete sõnumitega toime tulla? Millised on negatiivse sisuga sõnumi edastamise viisid? Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud inimestega? Nendel ja paljudel teistel olulistel teemadel arutlevad ja annavad nõu suhtekorraldaja Aune Past ning isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia vanemteadur Toivo Aavik.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega


09:30 - 10:00

Kas negatiivse vestluse läbiviimine on enesetapp?


10:00 - 12:00

  • Aune Past

    Aune Past

    EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekommunikatsiooni käsiraamatu “Too oma meeskond ühte paati” autor

Aune Past
Past ja Partnerid Suhtekorraldus juhatuse esimees, kommunikatsioonikonsultant, EPRA juhatuse liige

Ettekandes tuleb juttu negatiivse vestluse  ettevalmistamisest kuni võimalike tagajärgedeni välja.

  • Kelle vaatevinklist on negatiivne vestlus negatiivne?
  • Mida me öelda tahame?
  • Mida me tahame, et teised teeksid?
  • Kuidas me tahame, et teised ennast tunneksid?
  • Kas negatiivne vestlus on lõpp või uus start?
  • Kus tekib tähendus?
  • Negatiivse vestluse kriitilised punktid.

Lõuna restoranis Senso


12:00 - 13:00

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud inimestega?


13:00 - 14:00

  • Toivo Aavik

    Toivo Aavik

    Tartu Ülikool, isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor

Toivo Aavik
Isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia vanemteadur

  • Millised inimesed tekitavad probleeme ja miks?
    Eesmärk - kuidas erinevad inimesed võivad põhjustada konflikte ja õppida tuvastama vähemalt 6 tüüpi "keerulisi" inimesi.
  • Kuidas käituda erinevat tüüpi "negatiivsete" inimestega?
    Eesmärk - suurendada erinevate strateegiate ja taktikate hulka.
  • Kuidas ise mitte sattuda "negatiivsete" inimeste nimistusse?
    Eesmärk - diagnoosida iseennast.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei