Raamatupidamise aastaaruanne – vastused aktuaalsetele küsimustele!

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 27.01.2021 - 27.01.2021 Registreerimise lõpp: 25.01.2021 Kestvus: Asukoht: Online-koolitus Hind: 149 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 25. jaanuarini Soodushind: 99 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

COVID-19 mõju kajastamine 2020. majandusaasta aruandes

Aasta 2020 on olnud väljakutseid pakkuv. COVID-19 pandeemia on sundinud ettevõtteid oma igapäevast tegevust ümber korraldama ja plaane muutma. Raskesti prognoositavates tingimustes on 2020. aasta raamatupidamise aastaaruande koostamine tavapärasest keerukam ülesanne. Koolitusel räägime, milliseid aastaaruande valdkondi COVID enim mõjutab ning millele tuleb nende kajastamisel tähelepanu pöörata.

Koolituse eesmärk tuua välja aastaaruande koostamise seiskohast erilist tähelepanu nõudvad nüansid ning selgitada nende kajastamise põhimõtteid Eesti finantsaruandlusestandardi kohaselt.

Koolituse läbinu teab muuhulgas seda, kuidas kajastada saadud toetusi, kuidas hinnata varasid ja kohustusi ning kuidas laenude kajastamisel arvestada laenupuhkuse ja  laenulepingu lisatingimuste täitmisega.

Praktilisi nõuandeid jagab finantskonsultant ja vandeaudiitor Maire Otsus-Carpenter

Advertisement banner

Programm

Kogunemine veebikeskkonda


09:45 - 10:00

COVID-19 mõju kajastamine 2020. majandusaasta aruandes


10:00 - 11:30

  • Tegevuse jätkuvus kui ettevõtte raamatupidamisaruande koostamise põhieeldus. Mida teha kui tegevuse jätkuvus on katkenud või tõsiselt ohustatud?
  • Varade ja kohustiste hindamine
    - Nõuded
    - Varud

Paus


11:30 - 11:45

Koolitus jätkub


11:45 - 13:15

Maire Otsus-Carpenter
Finantskonsultant ja vandeaudiitor

  • Varade ja kohustise hindamine
    - Põhivara. Kaetava väärtuse test
    - Eraldised
  • Saadud toetuste kajastamine
  • Laenupuhkuse ja  laenulepingu lisatingimuste täitmise arvestamine laenude kajastamisel.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Raamatupidajad, finantsjuhid, personalitöötajad, ettevõtete juhid, ettevõtjad, juristid ning kõik teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus ja praktilised harjutused. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolitusel individuaalsete harjutuste lahendamise käigus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.

Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Kui valitsus keelab covidi leviku tõttu kogunemised, viiakse koolitus veebi ning osalemistasu jääb samaks.

Projektijuht:

Mari Teppo, sündmuste produtsent

Toitlustus:

Jah

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.