Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 11.02.2021 - 11.02.2021 Registreerimise lõpp: 10.02.2021 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 189 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Online-koolitus: Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises
Koolituse eesmärk on selgitada, kuidas lihtsa digidokumendihalduse juurutamine ettevõttes korrastab äriprotsesse ning tagab dokumentide säilivuse ja kontrollitud hävitamise.
Koolituse läbinu teab, millised takistused võivad digidokumendihalduse juurutamisel kaasneda ning kuidas need ületada.
Samuti saad teada, miks on vajalik säilitada raamatupidamise algdokumente mujal kui raamatupidamise tarkvaras.
Lisaks koostame oma ettevõtte dokumendipuu, millega lähed tagasi kontorisse ning rakendad õpitud teadmised praktikasse.
Koolituse viib läbi Kari Maripuu, Infore AS tegevjuht ning BrightSpart OÜ tegevjuht ja omanik.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järele vaatamise lingi, mis on aktiivne 7 päeva.
Programm
Veebikeskkonda kogunemine
12:55 - 13:00
Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises
13:00 - 14:30
-
Infore AS, tegevjuht
- Kus raamatupidamisega seotud andmeid säilitada?
- Miks on vajalik säilitada raamatupidamise algdokumente mujal kui raamatupidamise tarkvaras?
- Millisel kujul andmeid säilitada?
- Kui kaua raamatupidamise andmeid on vaja säilitada?
- Kes vastutab ettevõttes raamatupidamise andmete säilimise eest?
Paus
14:30 - 15:00
Koolitus jätkub
15:00 - 16:30
Kari Maripuu, Infore, AS tegevjuht; BrightSpart OÜ tegevjuht ja omanik
- Fookuses on dokumentidega seotud elutsükkel:
- loomine
- menetlemine
- allkirjastamine
- jagamine
- arhiveerimine
- näited praktika baasilt
- Kuidas arhiveerida dokumente, kuhu, mis nimetuse all, et dokumendid vastaksid seadustele ja EMTA nõuetele?
- Koostame oma dokumendipuu, millega lähed tagasi oma kontorisse ja rakendad õpitud teadmised praktikasse
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Veronika Nuutmann, sündmuste peaprodutsent
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.