Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 18.02.2025 Registreerimise lõpp: 17.02.2025 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 01. detsembrini Soodushind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Online-koolitus: Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises

Koolituse eesmärk on selgitada, kuidas lihtsa digidokumendihalduse juurutamine ettevõttes korrastab äriprotsesse ning tagab dokumentide säilivuse ja kontrollitud hävitamise.

Koolituse läbinu teab, millised takistused võivad digidokumendihalduse juurutamisel kaasneda ning kuidas need ületada. Samuti saad teada, miks on vajalik säilitada raamatupidamise algdokumente mujal kui raamatupidamise tarkvaras. Lisaks saad koostada oma ettevõtte dokumendipuu, rakendades õpitud teadmised praktikasse.

Koolituse viib läbi Kari Maripuu, Infore AS tegevjuht.
Ta on töötanud üle 20 aasta tehnoloogia- ja tarkvaraarenduse valdkonnas, omades töökogemust nii rahvusvahelistes kontsernides IBM ja Telia, kui ka juhtimiskogemust tarkvaraarendusega tegelevates ettevõtetes Net Group ja Brightspark.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

18.02.2025


09:20 – 09:30

Veebikeskkonda kogunemine

09:30 – 11:00

Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises

  • Kus raamatupidamisega seotud andmeid säilitada?
  • Miks on vajalik säilitada raamatupidamise algdokumente mujal kui raamatupidamise tarkvaras?
  • Millisel kujul andmeid säilitada?
  • Kui kaua raamatupidamise andmeid on vaja säilitada?
  • Kes vastutab ettevõttes raamatupidamise andmete säilimise eest?

11:00 – 11:30

Paus

11:30 – 13:00

Koolitus jätkub

  • Fookuses on dokumentidega seotud elutsükkel:
    – loomine
    – menetlemine
    – allkirjastamine
    – jagamine
    – arhiveerimine
    – näited praktika baasilt
  • Kuidas arhiveerida dokumente, kuhu, mis nimetuse all, et dokumendid vastaksid seadustele ja EMTA nõuetele?
  • Koostame oma ettevõtte dokumendipuu, rakendades õpitud teadmised praktikasse

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete juhid, ettevõtjad ja kõik teised teemast huvitatud

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras

Projektijuht:

Veronika Nuutmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi