Instagram on Facebooki kõrval kõige levinum sotsiaalmeedia platvorm, millel on üle 800 miljoni kasutaja. Eestis on Instagrami kasutajaid üle 290 000, kellest enamik scrollib uudisvoogu mitu korda päevas. Keskmine Instagrami kasutaja on vanuses 18-44, seega on tegu ostujõulise sihtrühmaga, kellele võiks sinu toode või teenus huvi pakkuda.
Juba numbreid vaadates nähtub, et Instagram on võimas relv, et sinu sõnum jõuaks suure hulga inimesteni. Kuna Facebook muutis äsja algoritme, mille tulemusena jõuavad ettevõtete (sisukad) postitused väiksema hulga inimesteni, siis on Instagrami roll sotsiaalmeedia turunduses kiiresti kasvamas.
Visuaalse sotsiaalmeedia platvormina vastab Instagram hästi kasutajate nõudmistele – tarbida võimalikult palju infot väikese ajaga. Läbimõeldud postitused köidavad tähelepanu ning suurendavad brändi tuntust. Kusjuures targalt tegutsedes ei nõua Instagram ka rahalisi vahendeid, kuid panustades igapäevaselt sellesse hoolt ja aega, on tegu väga tulusa investeeringuga.
Mõistlik on olla seal, kus sinu kliendid. Nutikad ekraanid taskus köidavad inimeste tähelepanu ning seal veedetakse päev-päevalt aina rohkem aega. Instagrami konto omamine ning igapäevane sisukas haldamine peaks olema ettevõtte jaoks vähemalt sama tähtis kui majandusaasta aruande esitamine. Tegu on juskui teise kodulehega, mille põhjal klientidele positiivne esmamulje jätta.
Platvormist, mis loodi esmalt isiklike piltide jagamiseks sõpradega, on paari aastaga kasvanud keskkond, mille rolli turunduses ei saa enam alahinnata. Kuidas aga panna Instagram enda kasuks tööle ning võluda kasutajad esimesest silmapilgust? Seda saad teada praktiliselt hommikuseminarilt, mis toimub 29. augustil. Rohkem infot leiad SIIT.