Eesti Toitlustajate Aastakonverents: Kas asi on maitses?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 18.10.2018 - 18.10.2018 Registreerimise lõpp: 16.10.2018 Kestvus: Asukoht: Laitse Graniitvilla (Laitse, Kernu vald, Harjumaa) Hind: 259 € + kmKuidas mõnes toidukohas on nii, et kui klient siseneb, siis kohe on ta lummatud külalislahkusest, hubasest interjöörist ning hõrkudest maitsetest?
Piiratud arvu klientide pärast käib Eesti toidumaailmas tihe konkurents.
Kuidas jõuda selleni, et toitlustusettevõtte poolt pakutav tervik koos maitsete, interjööri ja teenindusega oleks tugevalt üle keskmise ning meenutaks kohaliku muusika mõistes arvopärdilikku omaloomingut? Kuidas eristuda? Mida kliendile pakkuda, et ta koos sõpradega tagasi tuleks?
Konverentsi eesmärk on tõsta Eesti toitlustuskohtade taset, nii klienditeeninduse kui ka toidu valiku ning selle kvaliteedi osas.
Programm
Hommikukohv ja registreerimine
09:20 - 10:00
Konverentsi avasõna
10:00 - 10:05
Rain Tunger
restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus partner ning teenindusjuht
Stabiilselt suurepärane teenindus toitlustusettevõttes – võimatu missioon või siiski saavutatav?
10:05 - 10:45
-
restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus partner
- hea teenindus saab alguse kodust
- määravaks on tähendus, mille oma tööle anname, mitte roll, mille võtame
- klienditeenindus vs külalislahkus
- klienditeenindus on liialt pealiskaudne ja omavahel kokku leppimata termin, et mõista oma külalise vajadusi
- soovides tunda suuremat huvi oma külaliste vastu, tuleb ennekõike tunda sügavamat huvi enda vastu
- endast parima võimaliku välja andmise eelduseks on see, et meil endil on hea olla
- ennekõike soovime teenindajates näha säravat inimest
- vajadus inimliku soojuse ja heatahtlikkuse järele on tohutu
Arengule suunatud personalijuhtimine toitlustusettevõtetes
10:45 - 11:15
-
Restoranide Leib ja Umami peremees, teenindaja ja sommeljee
- kas tähtsam on külaline või teenindaja?
- millised eeldused on vajalikud meeskonna stabiilseks arenguks?
- kas ja kui siis miks on meeskonna areng oluline?
- kuidas tekitada meeskonnas soovi areneda?
Kuidas hoida stabiilset taset tooraine kvaliteedi, hinna kui ka teeninduse osas?
11:15 - 12:00
-
restoranide Platz ja Ribe peakokk ning partner
- kohalik vs välismaine tooraine
- kvaliteedi hoidmine läbi motivatsiooni
- teenindus - hoolivus või kohustus
- restoran aastal 2022
Lõunapaus
12:00 - 13:00
Elustiili restorani edukas käivitamine ja pidamine linnatänavatest eemal
13:00 - 13:45
-
Ööbiku Gastronoomiatalu peremees ja peakokk
- Pop up restorani avamine
- Talu renoveerimine ja külaelu tundma õppimine
- Külalised ja inspiratsioon.
Hea restoran kujundab kliendi maitse
13:45 - 14:15
-
restoran Cru peakokk. Esindas Eestit 2015. aasta alguses toimunud Bocuse d´Ori võistlusel Lyonis.
- Kas hea restoran kujundab kliendi maitset?
- Hetkeline vaakum olukord maitsetes ja ideedes.
- Eesti uus köök? Kas copy paste?
Kõige sobivamad töösuhet reguleerivad lepingud toitlustusasutustes
14:15 - 14:45
-
ATTELA Advokaadibüroo OÜ partner/vandeadvokaat; TalTech finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor
Personali kaasamisel toitlustusasutuse töösse on üks peamisi küsimusi see, et millise lepingu võiks nendega sõlmida. Käime läbi kõik peamised lepingu tüübid personali kaasamiseks ning nendega haakuvad riskid, õigused ja kohustused. Samuti vaatame seda, kuidas maksuhaldur kontrollib toitlustusasutusi ning millised on peamised vead.
Kohvipaus
14:45 - 15:10
Vastupandamatu joogikaardi koostamise kunst
15:10 - 15:40
-
Veinituba & restoran R14 omanik ning veinimaailma grand old man
- Peakokk ja sommeljee määravad restorani näo
- Menüüpõhine veinikaart
- Õige hinnatase - toit versus joogid
- Joogivalik restoranis –arvestama peab klientide eri kategooriaid
- Catering – joogivalik mis katab menüü ja võimaldab kiire teenindamise
Konverentsi lõpetamine
16:10 - 16:15
Rain Tunger
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
8
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 26.09.2018; 50% maksumusest ajavahemikul 27.09 – 10.10.2018. Kui loobutakse hiljem kui 10.10.2018 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Mari Teppo, eriprojektide juht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.