Eesti Toitlustajate Aastakonverents 2019: Loomingut, armastust ja soola!
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 09.10.2019 - 09.10.2019 Registreerimise lõpp: 07.10.2019 Kestvus: Asukoht: Laitse Graniitvilla (Laitse, Kernu vald, Harjumaa) Hind: 269 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Hõrgud road, särasilmne teenindus ning hubane interjöör on komplekt, mis ei jäta külmaks kedagi. Kuidas sellist tasakaalu saavutada ja mis veel tähtsam – hoida?
Toitlustusettevõtetele esitavad täna suurt väljakutset sobiva personali leidmine ja selle püsima jäämine. Y generatsiooni ootused tööandjatele on sootuks teised kui need on olnud seni. Kuidas saada atraktiivseks tööandjaks, kuhu parimad ennast ise pakkuma tulevad? Milline peab olema väljaõpe, mis tagab ootuspärase teeninduse?
Konverentsi eesmärk on tõsta Eesti toitlustuskohtade taset, nii klienditeeninduse, toidu valiku kui ka üldise kvaliteedi osas. Gastronoomia valdkonna arvamusliidrid räägivad 2020. aasta kõige aktuaalsematel ning põnevamatel teemadel.
Konverentsi läbinu teab, kuhu suunas liiguvad gastronoomia tulevikutrendid ning millises suunas muutuvad kliendivajadused.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:20 - 10:00
Konverentsi avasõna
10:00 - 10:15
-
restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus partner
Kuidas siseneda restoraniärist jaemüüki?
10:15 - 10:55
-
Gustavi asutaja ja Mattias Cafe OÜ juhatuse liige
- Kas orgaaniline kasv või võimendusega kasv?
- Kas kohvikuäri väärtused sobivad tootmisettevõttele?
- Jaeklientide/kettide valik
- Tootearendus, testimine, lõpptarbija ootustele vastamine
- Masinad või inimesed?
- High end koogikunst, laiatarbe koogikunst
Iga detail on oluline - toitlustuskoht, mis kutsub sööma
10:55 - 11:25
-
Restorani Joyce ja V Spaahotelli peakokk
- Klišee: kuidas meeldida kõigile?
- Meeskonna loomine
- Atmosfäär ja elamused
- Kestev protsess
- Kuidas olla eriline küllastunud restoranimaailmas?
Kohvipaus
11:25 - 11:45
Teenindaja miinimum koolitusproramm, mis tagab ootustele vastava teeninduse
11:45 - 12:25
-
Olde Hansa restoranijuht
Olen pidanud korduvalt ümbermõtestama seda, milles seisneb teeninduse väärtus, kuidas ja kust see tekib. See teadmine on olnud koolituste loome aluseks--mis on selle sisu, metoodika, järeltegevused, rakendamine.
Meie alal puutume kokku, tahame või ei taha, efektiivse ja optimaalse majandamisega. Tehes mingi kulu, ootame vähemasti 10 kordset tulemit. Kas ka teeninduskoolituses on nii? Kas on olemas mingi miinimum, mis toob nii palju tagasi? Aga äkki toob 100 korda?
Millised on kliendi vajadused täna ja tulevikus?
12:25 - 13:05
-
Restoran Noot sous-chef, Aasta Kokk 2017 ja Bocuse d\\\'Or 2019 kandidaat
- Kes on meie kliendid täna?
- Klientide sihtkohad tänasel päeval
- Väikelinnade ja Tallinna erinevus menüü koostamisel
- Klientide eelistused, vajadused ja soovid
- Kuhu suundub Eesti köök?
Lõuna
13:05 - 14:00
Toitlustusasutuste TOP 3 juriidilised murekohad
14:00 - 14:45
-
ATTELA Advokaadibüroo OÜ partner/vandeadvokaat; TalTech finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor
- Top 3 töövaidluskomisjoni teemad toitlustusasutuste valdkonnas
- Kuidas ennetada?
- Mida kaevatakse töötaja poolt?
- Millised on tavapärased lahendid?
- Kuidas ennast ettevõtjana kaitsta?
Kuidas hoida Y generatsiooni töötajaid teenindussektoris tööl?
14:45 - 15:30
-
LHV Panga aktiivmüügiga tegeleva meeskonna juht ja coach
- Kuidas luua sellist töökeskkonda, et Y gereratsioon tööle tulla tahaks?
- Mida nad ootavad?
- Mis on nende jaoks oluline?
- Kuidas neid tööl hoida ning motiveerida?
Konverentsi lõpetamine
15:30 - 15:40
Rain Tunger
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
7
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 17.09.2019; 50% maksumusest ajavahemikul 18.09 – 01.10.2019. Kui loobutakse hiljem kui 01.10.2019 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Mari Teppo, eriprojektide juht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.