EKKK kasutustingimused Kehtib alates 22.05.2025
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus (edaspidi EKKK) korraldab originaalseid koolitusi, seminare ja konverentse nii Eestis kui ka välismaal, pakkudes oma teenuseid veebilehe www.eestikonverentsikeskus.ee vahendusel.
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse teenusepakkuja on AS Delfi Meedia, registrikood 10586863, asukoht Narva mnt 13, Tallinn 10151.
Kontaktandmed
Telefon: +372 608 0848
E-post: info@eestikonverentsikeskus.ee
Veebileht: https://eestikonverentsikeskus.ee/
- MÕISTED
EKKK – kaubamärk Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus, mille all pakub teenust AS Delfi Meedia.
Kasutustingimused – veebikeskkonna vahendusel sündmusele registreerimisel ja tasu maksmisel kehtivad tingimused.
Klient – EKKK korraldatava sündmuse eest maksja.
Osaleja – EKKK korraldataval sündmusel osalev isik.
Sertifikaat – tunnistus, mille koolitusel osaleja saab vastavalt sündmuse õppekorralduse alustes märgitud tingimustele.
Sündmus – EKKK korraldatav avalik konverents, seminar, koolitus vm organisatsioonidele suunatud üritus.
Tasu – kliendi tasutav summa sündmusel osalemise eest.
Tellimus – EKKK ja kliendi vahel sõlmitud ostu-müügileping sündmusel osalemiseks.
Veebikeskkond – EKKK loodud ja hallatav internetipood, kus klientidel on võimalik registreerida ennast sündmusele ning tasuda sündmusel osalemise tasu.
- ÜLDSÄTTED
EKKK-l on õigus kasutustingimusi muuta ja täiendada. Kasutustingimuste muudatus jõustub uuendatud tingimuste avalikustamisel EKKK veebikeskkonnas.
Kasutustingimuste muudatustest teavitatakse kliente veebikeskkonna vahendusel.
- TELLIMUSE VORMISTAMINE JA SÜNDMUSEL OSALEMINE
Sündmusel osalemiseks tuleb kliendil esitada veebikeskkonnas tellimus. Selleks klient
– valib talle sobiva sündmuse;
– sisestab lahtritesse nõutavad andmed (nimi, amet, ettevõte, telefoninumber, e-postiaadress);
– nõustub kasutustingimustega ning vajutab nuppu „Registreeru“, mille järel saadetakse kliendi e-postile arve ja registreerumise kinnitus ning osaleja e-postile registreerumise kinnitus. Kui klient märgib registreerumisel „Soovin e-arvet“, saadetakse arve masinloetaval kujul.
Hiljemalt sündmusele eelneval tööpäeval saadetakse osalejale sündmuse kutse (sh veebikoolitusel osalemiseks vajalik link). Sündmuse salvestis on osalejale järelvaadatav 14 kalendripäeva pärast sündmuse toimumist.
Sertifikaat (elektrooniline) väljastatakse sündmuse õppekorralduse alustes märgitud tingimustel ja see on sündmuse kutses sisalduvalt lingilt allalaaditav 14 kalendripäeva jooksul pärast sündmuse toimumist.
Õppematerjalide ja järelvaatamise lingi jagamine kolmandatele isikutele on rangelt keelatud.
EKKK ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muu tagajärje eest.
- TASUMINE
Tellimuse eest saab klient tasuda kas arvega, pangalingiga või krediitkaardiga EKKK pakutavates maksekeskkondades järgmiselt:
- arvega tasumisel edastatakse kliendi e-posti aadressile arve, mille klient kohustub tasuma arvel märgitud tähtajaks;
- pangalingiga tasumisel suunatakse klient edasi kliendi panga arvelduskeskkonda. Pärast tasu maksmist peab klient vajutama nupule „Tagasi kaupmehe juurde“;
- krediitkaardiga tasumisel kuvatakse kliendile kaardi valik (Visa/Mastercard/Maestro) ning sobiva valimisel suunatakse klient maksekeskuse keskkonda.
Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud sündmused, osalejad ja hinnad vastavad tema tegelikule soovile.
Tasu on väljendatud eurodes ja sellele lisandub käibemaks. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
Tellimuse tasumise kohta saadab EKKK kliendile e-kirja koos tellimuse kinnitusega. Kui tellimuse kinnituses on vigu (mittesoovitud sündmus, vale osaleja vms), on klient kohustatud viivitamata ühendust võtma EKKK klienditeenindusega numbril +372 608 0848 või e-posti aadressil info@eestikonverentsikeskus.ee.
- TAGANEMISÕIGUS
Tellimusest taganemine on võimalik, kui sündmuseni on jäänud vähemalt 30 kalendripäeva (100% tasust tagastatakse kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29–15 kalendripäeva enne sündmuse toimumist (50% tasust tagastatakse kliendile). Tasu ei tagastata kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 kalendripäeva.
Tellimusest taganemiseks esitab klient EKKK-le e-kirja teel taotluse aadressil info@eestikonverentsikeskus.ee, kuhu märgib osaleja nime ning sündmuse nime ja kuupäeva, millest soovib taganeda. Kõik kliendile tehtavad tagastused tehakse samale kliendi arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
Tasu kantakse tagasi 10 tööpäeva jooksul alates avalduse esitamisest.
Tasu ei tagastata, kui sündmuse korraldamine ei ole võimalik vääramatu jõu tõttu. Vääramatu jõud ehk force majeure on ettearvamatu asjaolu, mis ei sõltu kokkulepet sõlmivate poolte tahtest, mida ei saanud pooled mõjutada ega ära hoida ja mis ei võimalda täita kokkuleppejärgseid kohustusi.
- VASTUTUS
EKKK ja klient vastutavad teineteise ees kasutustingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Klient vastutab veebikeskkonnas esitatud andmete õigsuse eest. Kui klient esitab puudulikud või ebakorrektsed andmed, ei vastuta EKKK sellest tingitud tagajärgede eest ning EKKK-l on õigus nõuda kliendilt ebakorrektsete andmete esitamise tõttu tekkinud kahju hüvitamist.
- MUU
EKKK saadab sündmusel osalejatele turunduspakkumisi oma sarnaste teenuste otseturustuseks elektroonilise side seaduse § 1031 lg 3 alusel. Pakkumistest saab igal ajal loobuda kirja lõpus oleva nupu abil. Loobumise korral eemaldatakse e-posti aadress koolituspakkumiste saajate nimekirjast.
Kliendil on õigus esitada EKKK teenust puudutavaid pretensioone EKKK klienditeenindusele telefonil +372 608 0848 või e-posti aadressil info@eestikonverentsikeskus.ee. EKKK kohustub kliendi pretensiooni lahendama, kui pretensiooni põhjused ei sõltu kliendist. EKKK menetleb pretensioone kuni kolm kuud tagasi toimunud sündmuste kohta.
Kliendi ja EKKK vahelistele õigussuhetele kohaldatakse Eesti õigust. Vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui vaidlust ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus. Tarbijast kasutaja võib pöörduda ka tarbijavaidluste komisjoni.
EKKK andmekaitsetingimustega on võimalik tutvuda siin.