Paberivaba digiraamatupidamise juurutamise arenguprogramm
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 23.09.2021 - 11.11.2021 Registreerimise lõpp: 10.11.2021 Kestvus: Asukoht: Online-koolitus Hind: 756 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Paberivaba digiraamatupidamise juurutamise 4-päevane arenguprogramm
Võimalus on osaleda ka üksikutel päevadel eraldi, lisades registreerumisel märkuste lahtrisse info, millistel päevadel soovid osaleda. Ühe õppepäeva hind on 189 €+km, meie sooduspakkumistega liitujale 149 €+km.
Soovi korral on võimalik tasuda ka kahes osas.
Hinna sisse kuulub iga õppepäeva veebis järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul pärast toimumist, seda info kinnistamise eesmärgil.
Aktiivõppe eesmärk on aidata ettevõtetel üle minna osaliselt või täielikult paberivabale raamatupidamisele.
Osalema on oodatud raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete juhid, ettevõtjad ning kõik, kes soovivad tõsta kvalifikatsiooni raamatupidamise valdkonnas.
Arenguprogrammi läbinu teab:
- Millised eeldused peavad olema täidetud, et paberivaba raamatupidamisega alustada?
- Mis on kõige suuremateks takistusteks ja kuidas neid ületada?
- Millised on majandusarvestuse automatiseerimise etapid?
- Praktilisi nõuandeid dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises
- Millised on osapoolte õigused, kohustused ning vastutus andmete töötlemisel?
- Millised on andmekaitse nõuded raamatupidamise ja palgaarvestuse, andmete/dokumentide säilitamisele?
- Kui palju on võimalik aega säästa automatiseerides raamatupidamise ja finantsjuhtimise toiminguid?
- Millistes valdkondades on kasu automatiseerimisest kõige suurem?
- Näited edukast digitaliseerimisest rahvusvahelise kogemusega Eesti ettevõtete baasil
Õppetöö toimub väikestes gruppides ja kohtade arv on piiratud!
Õppe kogumaht 24 AT, millest iseseisev töö on 8 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Programmi lõpus toimub elektrooniline kirjalik arvestus. Tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud õppepäeva(d) ja teinud kirjaliku arvestuse.
Programm
23.09.2021
09.30 – 13.30
1. ÕPPEPÄEV: Millised eeldused peavad olema täidetud, et paberivaba raamatupidamisega alustada?
-
eLMEK Accounting OÜ, juhatuse liige, vandeaudiitor
- Ülevaade majandusarvestuse automatiseerimise hetkeseisust ja võimalused
- Kuidas kolida paber pilve?
- Mis on kõige suuremateks takistusteks ja kuidas neid ületada?
- Majandusarvestuse automatiseerimise etapid
- Riskid ja nende maandamine
- Alusta lihtsamast:
- vii kulu- ja lähetusaruanded paberilt digitaalseks
- lihtsusta pankadega andmevahetust; näiteid päris elust, kuidas need toimivad erinevates pilvepõhistes raamatupidamistarkvarades (Merit, Directo, Erply, SmartAccounts, SimplBooks)
14.10.2021
10.00 – 13.30
2. ÕPPEPÄEV: Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises
-
Infore AS, tegevjuht
- Kus raamatupidamisega seotud andmeid säilitada?
- Miks on vajalik säilitada raamatupidamise algdokumente mujal kui raamatupidamise tarkvaras?
- Millisel kujul andmeid säilitada?
- Kui kaua raamatupidamise andmeid on vaja säilitada?
- Kes vastutab ettevõttes raamatupidamise andmete säilimise eest?
- Fookuses on dokumentidega seotud elutsükkel:
- loomine
- menetlemine
- allkirjastamine
- jagamine
- arhiveerimine
- näited praktika baasilt
- Kuidas arhiveerida dokumente, kuhu, mis nimetuse all, et dokumendid vastaksid seadustele ja EMTA nõuetele?
- Koostame oma dokumendipuu, millega lähed tagasi oma kontorisse ja rakendad õpitud teadmised praktikasse
21.10.2021
10.00 – 13.30
3. ÕPPEPÄEV Millised on osapoolte õigused, kohustused ning vastutus andmete töötlemisel? Andmekaitse seadusest tulenevad nõuded raamatupidamises
-
Rödl & Partner Advokaadibüroo OÜ, vandeadvokaat ja partner
Kellele kuuluvad raamatupidamise andmed?
- Millised andmed on raamatupidamise andmed?
- Kas andmetel üldse on omanik?
- Millised on raamatupidamise andmetega seotud põhilised töötlustoimingud?
- Kuidas reguleerida andmete töötlemist erinevate osapoolte nagu lõppklient, teenusepakkuja, tarkvara pakkuja vahel?
- Millised on osapoolte õigused ja kohustused andmete töötlemisel?
- Kes vastutab andmetega töötlemisega seotud nõuete rikkumise eest?
Andmekaitse nõuded raamatupidamise ja palgaarvestuse andmete ning dokumentide säilitamisel
- Sissejuhatus – mis on isikuandmed, miks neid kaitsma peab?
- Mis puutumus on raamatupidamisteenuse pakkujal isikuandmete kaitsesse?
- Vastutav vs volitatud isikandmete töötleja ning sellega kaasnev vastutus
- Isikuandmete töötlemise põhimõtted raamatupidamisteenuse osutamisel, sh kuidas ja kellele peaks olema juurdepääs isikuandmetele?
- Mis saab peale lepingu lõppemist isikuandmetest?
11.11.2021
10.00 – 12.00
4. ÕPPEPÄEV: Kogemuslood edukast raamatupidamise digitaliseerimisest
-
finantskonsultant, EBS-i finantsjuhi arenguprogrammi külalisõppejõud
- Näited edukast digitaliseerimisest rahvusvahelise kogemusega Eesti ettevõtete baasil
- Kui palju on võimalik aega säästa automatiseerides raamatupidamise ja finantsjuhtimise toiminguid?
- Millistes valdkondades on kasu automatiseerimisest kõige suurem?
- Millistes raamatupidamise ja finantsjuhtimise valdkondades on kõige rohkem potentsiaali ajaraiskamise vähendamiseks ning töö automatiseerimiseks?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
4
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kogumaht on 24 AT, millest iseseisev töö on 8 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Programmi lõpus toimub elektrooniline kirjalik arvestus. Tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud õppepäeva(d) ja teinud kirjaliku arvestuse. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Veronika Nuutmann, sündmuste peaprodutsent
Toitlustus:
Ei
*Arenguprogrammi autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.