Eesti ettevõtte ja asutuse areng läbi Facebook’i

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 29.03.2011 - 29.03.2011 Registreerimise lõpp: 27.03.2011 Kestvus: Asukoht: Clarion Hotel Euroopa (Paadi 5, Tallinn) Hind: 100.00 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Facebook on juhtiv sotsiaalne võrgustik koos kasutajabaasiga, mis ulatub üle 350 miljoni maailmas! Facebooki levik on viimase poole aastaga olnud Eestis samuti plahvatustlik. Sotsiaalne meedia on kõige kiirem ja kõige tõhusam viis, kuidas jagada teavet, edendades tooteid ning suurendades potentsiaalset klientuuri.

Meie koolituse läbija suudab  enda ettevõttele luua Facebook’i arendamise strateegia, turundusplaani ning korraldada fännikogumiskampaaniaid. Samuti paneme rõhku klientidega suhtlemisele ja kliendisuhete hoidmisele ning  probleemide lahendamisele.

Programm

Registreerimine ja hommikukohv


08:50 - 09:20

Koolituse avasõnad


09:20 - 09:30

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

Janar Kauber
WSI Internetiturunduse konsultant

Milleks ettevõttele ja asutusele Facebook?


09:30 - 10:00

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

Janar Kuber
WSI Internetiturunduse konsultant

Praktilised töötoad


10:00 - 11:00

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

Facebook'i ülesehitamine ja arendamine algajatele

Janar Kauber
WSI Internetiturunduse konsultant

Töötoast saab vastused küsimustele:

  • Mis on Facebook ning kuidas saaksin seda oma ettevõtte huvides kasutada?
  • Mis on võimalused Facebookis oma ettevõtte edendamisel?
  • Millest peaks Facebookis alustama?
  • Millest peaks Facebookis „rääkima“
  • Facebooki kasu otsingumootori optimeerimisele

Praktilised töötoad


10:00 - 11:00

Facebook'i arendamine edasijõudnutele

Priit Kallas
DreamGrow, ettevõtja-koolitaja

Priit räägib oma töötoas järgmistel teemadel: Facebooki erilehtede loomine, rakenduste alused, reklaami sihtimine ja metoodika.

Kohvipaus


11:00 - 11:15

Facebook'i strateegiate loomine ja elluviimine


11:15 - 13:15

Marko Saue
goal.ee, CEO, creative director

Ettekandes räägib Marko sotsiaalmeediaturunduse strateegia loomisest: eesmärgid, sihgrupid, mõõdikud, stiil ja suhtluskeel, sisu tüübid ja fännidele loodav väärtus, fännide kogumise meetodid, klienditeenindus, reeglid.

Teiseks paneb Marko rõhku avakampaaniate korraldamisele, räägib nende olulisusest, avakampaaniate tüüpidest ja erinevatest tehnilistest lahendustest. Kuidas fännidest saada kliendid. Kolmandaks: jätkukampaaniad. Facebooki turunduseelarve. Protsessid. Integreerimine massimeediakampaaniaga. Ühisturundus teiste ettevõtetega.

Lõuna


13:15 - 14:15

Kuidas kaitsta oma kaubamärki Facebook´is?


14:15 - 14:40

Priit Kallas
DreamGrow, ettevõtja-koolitaja

Priit räägib Facebook'i ohtudest.

Facebooki ajasäästlik kasutamine


14:40 - 15:00

Marko Saue
goal.ee,CEO, creative director

Marko räägib ajasäästliku kasutamisega soetud mõningaid variante, kuidas sotsiaalmeediaturunduse tööprotsess võiks käia, mis ülesaneded kellel on - mis puhul kaasata agentuure ja mida kindlasti ise teha ja mida mitte.

Koolituse lõpetamine


15:00 - 15:05

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei