Avaliku ning erasektori vaheline suhtlemine ei pruugi alati sujuda ootuspäraselt. Selleks, et koostöö ning teineteise mõistmine mistahes küsimuses oleks edaspidi sümpaatsem, tuleb teada ning võtta arvesse mõlema osapoole erisusi.
Milliseid nõuandeid järgida avaliku sektoriga suhtlemisel ning mida silmas pidada erasektori puhul? Kuidas toimida nii, et vastastikune suhtlemine oleks meeldivam?
Käesoleva seminari eesmärk on parandada avaliku ning erasektori vahelist suhtlemist meeldivamaks jagades suhtlemisnõuandeid erinevatele osapooltele.
Seminari läbinu teab, kuidas luua avaliku või erasektori suunal suhtlemisel hea kontakt ning seda hoida tulemusliku koostöö nimel. Lisaks oskab suhtlemisel arvestada avaliku ning erasektori vaheliste kommunikatsiooni eripäradega.
Seminari viib läbi Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi juht professor Kaja Tampere.