JUHTIMISKOOLITUS: Arukas juhtimine eestvedajana

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 05.06.2014 - 05.06.2014 Registreerimise lõpp: 21.05.2014 Kestvus: Asukoht: Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4) Hind: 158 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eestvedamine on indiviidi oskus olla teistele eeskujuks ning seeläbi neid juhtida. Kui juhtimise võim tuleneb positsioonist, siis eestvedamise võim tuleneb mõjust ning keskendub inimestele ning uuendustele. Eestvedamine inspireerib usaldust. Positsiooniga juhtimine on lühiajaline ja tegevus on keskendunud kopeerimisele, kuid eestvedamine pikaajalise perspektiiviga ning demonstreerib originaalsust.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega


09:30 - 10:00

Mõjus liider ehk kuidas juhtida eestvedajana


10:00 - 12:00

Liina Randmann PhD
Tööstuspsühholoogia instituut

Mis vahe on juhtimisel ning eestvedamisel?
Millised on juhi kui eestvedaja olulised tegevused?
Mis teeb juhist hea liidri?
Kas juht saab eeskujuks olemist vältida?

Inimesed, kes töötavad inimestega ja kelle positsioon annab neile võimaluse ja õiguse mõjutada oma otsuste ja käitumisega teiste heaolu, peaksid oma käitumist kujundades ja suhteid luues sellega arvestama.

Liidriks kujuneb tavaliselt juht, kelle puhul tajutakse mõtete, sõnade ja tegude ühtsust ja kes oma käitumisega väljendab lugupidamist oma töötajatesse ja pühendumist ettevõtte eesmärkidele. Kuidas seda kõike saavutada?

Suur juhtimiskunst on panna töötajaid uskuma eesmärkidesse ja luua neis tahe võtta need omaks. Kui juhil see õnnestub, siis toimib ta liidrina, sest kõik, mida liider saavutab, sõltub inimestest kellega ta koos töötab.

Lõuna restoranis Merineitsi


12:00 - 13:00

Empaatiline suhtlemine


13:00 - 15:00

  • Anu Virovere

    Anu Virovere

    Anu Virovere PhD, psühholoog ja suhtlemistreener

Anu Virovere
Anu Virovere&Partnerid, psühholoog ja suhtlemistreener

  • Empaatia – mõista vestluspartnerit ja mõista tema seisukohti
  • Empaatia ei ole alati sümpaatia
  • Suhtlemine kui  mõistmine
  • Empaatilise suhtlemise tunnused
  • Empaatia kui kompetents

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei