Konverents: Kohustuslik üleminek e-arvetele alates 2016. aastast

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 26.11.2015 - 26.11.2015 Registreerimise lõpp: 24.11.2015 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33) Hind: 168 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Avalik sektor läheb 2016. aastal üle e-arvetele ning seega muutub e-arvete saatmine kohustuslikuks ka erasektorile – mida see tähendab ettevõtjale?
Mida tehakse avaliku sektori suunal e-arvetele üleminekuks? Milliseid tegevusi tehakse erasektori suunal riigi poolt? Milliseid samme peab erasektor astuma, et avalikule sektorile e-arveid edastada alates 2016. aastast? Mis muutub raamatupidamisseaduses seoses e-arvetega? Mis on e-kviitung? Milline on Soome kogemus e-arvete süsteemile üleminekul? – neid ja paljusid teisi küsimusi käsitletakse 26. novembril e-arvete teemalisel konverentsil.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv


09:00 - 10:00

Konverentsi avamine


10:00 - 10:05

  • Hele Hammer

    Hele Hammer

    Telema AS tegevjuht, EBS-i juhtivõppejõud

Hele Hammer
Telema AS, tegevjuht

E-billing and invoicing current trends and what the future holds (ettekanne on inglise keeles)


10:05 - 10:40

Eva Hervidsson
Nordea Bank AB, Process & Product Manager

Eesti E-arvete arengusuunad


10:40 - 11:20

Indrek Allas
OpusCapita AS tootejuht

E-arvete süsteemile üleminekust JCDecaux näitel


11:20 - 12:00

  • Kadri Malve

    Kadri Malve

    Ernst&Young Baltic AS, raamatupidamisteenuste osakonna konsultant

Kadri Malve
Ernst&Young Baltic AS, raamatupidamisteenuste osakonna konsultant

  • Milliseid ettevalmistusi tuli teha JCDecaux Eesti OÜ-l enne e-ostuarvetele üleminekut?
  • Millised olid muutused JCDecaux Eesti OÜ raamatupidamises peale e-ostuarvete kasutamisele võtmist?
  • Millist kasu on e-arve süsteemi kasutamine ettevõttele toonud ja millised olid tekkinud murekohad?
  • Arenguvõimalused e-arvete kasutamisel JCDecaux Eesti OÜ-s

E-arvete süsteemi toimimine ning probleemküsimused


13:00 - 13:40

  • Sander Aasna

    Sander Aasna

    Maksu- ja Tolliamet, Avalike teenuste valdkonnajuht

Sander Aasna
Omniva ärisüsteemide üksuse juht

  • Kuidas hakata kasutama e-arveid, mida selleks vaja teha on?
  • Kuidas sissetulevatest arvetest saavad e-arved ehk kuidas see tegelikult käib ja kuidas saab e-arvete osakaalu suurendada?
  • Kuidas saab hakata välja saatma e-arveid?
  • Mida tuleb e-arvetele üleminekul tähele panna? Mis on peamised väljakutsed e-arvete kasutuselevõtjal, millega tuleks arvestada?

E-kviitung ja paberivaba tulevik


13:40 - 14:20

Pille Muni
Omniva e-kviitungi projektijuht

  • E-kviitung kui erinevaid sektoreid, ettevõtteid ja riike ühendav koostööprojekt.
  • Millist väärtust see loob ettevõttele, kliendile ja riigile?
  • Võimalused liitumiseks ning paberivaba tulevik.
  • Paberivabad iseteeniduskioskid, kuluaruanded ja m-kviitung kui võimalus kokku hoida aastas 400 miljonit kviitungit ja 20 tonni paberit.

E-arvete kohustuslikuks muutumisega kaasnevad muutused raamatupidamisseaduses


14:20 - 15:00

  • Kurmet Ojamaa

    Kurmet Ojamaa

    Rahandusministeerium, Rahandusministeerium ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakond osakonnajuhataja

Kurmet Ojamaa
Rahandusministeerium ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakond osakonnajuhataja

Kohvi- ja messipaus


15:00 - 15:30

Paneeldiskussioon: Riigiasutuste e-arvetele ülemineku mõju erasektorile


15:30 - 16:15

 Pildid / - Kurmet Ojamaa  Pildid / - kristi hunt  Pildid / - Tõnu Schilf

Kurmet Ojamaa
Rahandusministeerium
ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakond osakonnajuhataja
Kristi Hunt
Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtete Assotsatsioon

Tõnu Schilf
Excellent Business Solutions Eesti AS, äri arendusjuht

E-arvetele üleminek Soome näitel (ettekanne on inglise keeles)


16:15 - 16:45

  • Kari Martelius

    Kari Martelius

    OpusCapita Group Oy, Director of Professional Services

Kari Martelius
OpusCapita Group Oy, Director of Professional Services

  • The Finnish model in e-invoicing
  • Trends related to e-transformation
  • How to boost the e-transition further
  • The future of e-invoicing in Finland

Konverentsi lõpetamine


16:45 - 16:55

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Konverents

Lektorite arv:

10

Sihtrühm:

Ettevõtjad, tegevjuhid, finantsjuhid, raamatupidajad, IT-juhid ning kõik teemast huvitatud

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel tagastatakse 100% maksumusest kuni 04.11.2015; 50% maksumusest ajavahemikus 05.11.–18.11.2015. Kui loobutakse hiljem kui 18.11.2015, osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Eneken Viks

Toitlustus:

Jah