Üldinfo

Toimumise kuupäev:
26.11.2015
Registreerimise lõpp:
24.11.2015
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33)
Hind: LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA
168 € + km

Avalik sektor läheb 2016. aastal üle e-arvetele ning seega muutub e-arvete saatmine kohustuslikuks ka erasektorile – mida see tähendab ettevõtjale?
Mida tehakse avaliku sektori suunal e-arvetele üleminekuks? Milliseid tegevusi tehakse erasektori suunal riigi poolt? Milliseid samme peab erasektor astuma, et avalikule sektorile e-arveid edastada alates 2016. aastast? Mis muutub raamatupidamisseaduses seoses e-arvetega? Mis on e-kviitung? Milline on Soome kogemus e-arvete süsteemile üleminekul? – neid ja paljusid teisi küsimusi käsitletakse 26. novembril e-arvete teemalisel konverentsil.

Programm

09:00 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 - 10:05

Konverentsi avamine

  • Hele Hammer

    Hele Hammer

    Telema AS tegevjuht, EBS-i finantsjuhi arenguprogrammi juhtivõppejõud

Hele Hammer
Telema AS, tegevjuht

10:05 - 10:40

E-billing and invoicing current trends and what the future holds (ettekanne on inglise keeles)

Eva Hervidsson
Nordea Bank AB, Process & Product Manager

10:40 - 11:20

Eesti E-arvete arengusuunad

Indrek Allas
OpusCapita AS tootejuht

11:20 - 12:00

E-arvete süsteemile üleminekust JCDecaux näitel

  • Kadri Malve

    Kadri Malve

    Ernst&Young Baltic AS, raamatupidamisteenuste osakonna konsultant

Kadri Malve
Ernst&Young Baltic AS, raamatupidamisteenuste osakonna konsultant

  • Milliseid ettevalmistusi tuli teha JCDecaux Eesti OÜ-l enne e-ostuarvetele üleminekut?
  • Millised olid muutused JCDecaux Eesti OÜ raamatupidamises peale e-ostuarvete kasutamisele võtmist?
  • Millist kasu on e-arve süsteemi kasutamine ettevõttele toonud ja millised olid tekkinud murekohad?
  • Arenguvõimalused e-arvete kasutamisel JCDecaux Eesti OÜ-s

13:00 - 13:40

E-arvete süsteemi toimimine ning probleemküsimused

  • Sander Aasna

    Sander Aasna

    Maksu- ja Tolliamet, Avalike teenuste valdkonnajuht

Sander Aasna
Omniva ärisüsteemide üksuse juht

  • Kuidas hakata kasutama e-arveid, mida selleks vaja teha on?
  • Kuidas sissetulevatest arvetest saavad e-arved ehk kuidas see tegelikult käib ja kuidas saab e-arvete osakaalu suurendada?
  • Kuidas saab hakata välja saatma e-arveid?
  • Mida tuleb e-arvetele üleminekul tähele panna? Mis on peamised väljakutsed e-arvete kasutuselevõtjal, millega tuleks arvestada?

13:40 - 14:20

E-kviitung ja paberivaba tulevik

Pille Muni
Omniva e-kviitungi projektijuht

  • E-kviitung kui erinevaid sektoreid, ettevõtteid ja riike ühendav koostööprojekt.
  • Millist väärtust see loob ettevõttele, kliendile ja riigile?
  • Võimalused liitumiseks ning paberivaba tulevik.
  • Paberivabad iseteeniduskioskid, kuluaruanded ja m-kviitung kui võimalus kokku hoida aastas 400 miljonit kviitungit ja 20 tonni paberit.

14:20 - 15:00

E-arvete kohustuslikuks muutumisega kaasnevad muutused raamatupidamisseaduses

  • Kurmet Ojamaa

    Kurmet Ojamaa

    Rahandusministeerium, Rahandusministeerium ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakond osakonnajuhataja

Kurmet Ojamaa
Rahandusministeerium ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakond osakonnajuhataja

15:00 - 15:30

Kohvi- ja messipaus

15:30 - 16:15

Paneeldiskussioon: Riigiasutuste e-arvetele ülemineku mõju erasektorile

 Pildid / - Kurmet Ojamaa  Pildid / - kristi hunt  Pildid / - Tõnu Schilf

Kurmet Ojamaa
Rahandusministeerium
ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakond osakonnajuhataja
Kristi Hunt
Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtete Assotsatsioon

Tõnu Schilf
Excellent Business Solutions Eesti AS, äri arendusjuht

16:15 - 16:45

E-arvetele üleminek Soome näitel (ettekanne on inglise keeles)

  • Kari Martelius

    Kari Martelius

    OpusCapita Group Oy, Director of Professional Services

Kari Martelius
OpusCapita Group Oy, Director of Professional Services

  • The Finnish model in e-invoicing
  • Trends related to e-transformation
  • How to boost the e-transition further
  • The future of e-invoicing in Finland

16:45 - 16:55

Konverentsi lõpetamine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
10
Sihtrühm:
Ettevõtjad, tegevjuhid, finantsjuhid, raamatupidajad, IT-juhid ning kõik teemast huvitatud
Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel tagastatakse 100% maksumusest kuni 04.11.2015; 50% maksumusest ajavahemikus 05.11.–18.11.2015. Kui loobutakse hiljem kui 18.11.2015, osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Eneken Viks
Toitlustus:
Jah