E-arved ja paberdokumentide vähendamine raamatupidamises on aktuaalne teema paljude Eesti asutuste ja ettevõtete jaoks. Praktiline koolitusseminar annab vastused küsimustele:
- Mis vahe on pdf arvel ja “päris” e-arvel?
- kuidas olla valmis, kui aastal 2016 muutub e-arve avalikus sektoris kohutuslikuks?
- milline on e-arve mõju tööprotsessile?
- millist kasu toob elektrooniline dokumendivahetus?
- kuidas vältida e-arvete projektide ebaõnnestumisi?
Töötoas lahatakse ostuarvete menetlemise protsessi ning leitakse võimalusi aja ja raha kokkuhoiuks. Oma e-arve projektide kogemusi jagavad nii era- kui avaliku sektori praktikud – mida tehti, mis õnnestus ja mida on teistel sellest õppida.
Osalema on oodatud nii era- kui avaliku sektori ettevõtete finantsjuhid ja pearaamatupidajad, ettevõtte juhid, IT-juhid aga ka teised asjast huvitatud.
Praktilisel koolitusel jagatakse hulgaliselt kogemusi ja arutatakse, kas e-arvetele ülemineku projekti õnnestumiseks piisab tehnilisest valmisolekust ning juhtkonna soovist.