Koolitus: Ettevõtte sisekommunikatsioon toimima!
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 18.03.2015 - 18.03.2015 Registreerimise lõpp: 16.03.2015 Kestvus: Asukoht: Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn) Hind: 168 € + kmEnamikes organisatsioonides ei korralda sisekommunikatsiooni teadlikult keegi, kuid probleeme info liikumisega on paljudel. Kui vajalik info ei liigu efektiivselt, kannatab selle all kogu organisatsiooni strateegia. Sisekommunikatsiooni juhtimise eesmärk on tagada kõigile töötajatele mõistetavalt kokkulepitud põhimõtetega infovahetus.
Praktilisi nõuandeid hästitoimivaks sisekommunikatsiooniks jagavad Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi juht professor Kaja Tampere, Past ja Partnerid Suhtekorraldus juhatuse esimees Aune Past ning Eesti Telekomi kommunikatsioonidirektor Kaja Sepp.
Programm
Registreerumine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Kuidas ettevõtte sisekommunikatsioon tõhusalt tööle rakendada?
10:00 - 12:00
-
kauaaegne organisatsioonikommunikatsiooni uurija ja õpetaja
Kaja Tampere
Tallinna Ülikool, Kommunikatsiooni Instituudi juht
Kommunikatsiooni kui ressurss, mitte-materiaalne ressurss organisatsiooni tulemuslikkuse saavutamiseks: kui materiaalsed vahendid on piiratud ja aeg nõuab säästlikkust igas mõttes, siis kuidas leida lahendusi, mis aitaksid organisatsioonil siiski elus püsida ja areneda.
Kommunikatsiooni paradoksid, mis organisatsiooni tulemuslikkust mõjutavad ehk kuidas toimetada sisekommunikatsiooni valdkonnas nii, et organisatsioon oleks/püsiks "terve", tugev ja toimiv, nii rutiinsetes igapäeva tegemistes, muutuste keerises kui ka konfliktide olukorras.
Lõuna restoranis Merineitsi
12:00 - 13:00
Kuidas luua sisekommunikatsiooni, mis paneb töötajad tegutsema organisatsiooni saadikuna?
13:00 - 14:00
-
EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekommunikatsiooni käsiraamatu “Too oma meeskond ühte paati” autor
Aune Past
Past ja Partnerid Suhtekorraldus, juhatuse esimees, kommunikatsioonikonsultant, EPRA juhatuse liige
Sisekommunikatsioon on osa organisatsiooni tervikust. Kommunikatsioon ei ole kõige tähtsam, kuid ta on nagu sideaine, mis hoiab ehitust koos. Sisekommunikatsiooni analüüsil levinud kanalite uuring ei anna küllaldast ülevaadet kommunikatsiooni tulemuslikkusest. Sisekommunikatsioon mõjutab organisatsiooni sisemise imago ehk meie-pildi teket oluliselt. Iga ettevõtte ja asutuse parimateks maineikujundajateks on oma töötajad. Kuidas luua sisekommunikatsiooni, mis paneb töötajad tegutsema organisatsiooni saadikuna?
Sisekommunikatsioon muutuste tuules. Praktilised nõuanded Eesti Telekomi näitel
14:00 - 15:00
-
Eesti Telekom, kommunikatsioonidirektor
Kaja Sepp
Eesti Telekom, kommunikatsioonidirektor
Korraks vaatan selja taha veel/ Olge terved, Elion ja EMT, laulis „Kauges külas“ viisil EMT ja Elioni ühine bänd, sümboolse nimega CableWaves sumedas suveöös. Kuulajatel tikkus pisar silmanurka, sest ühistel suvepäevadel jäeti koosolemise tähistamise kõrval hinges hüvasti ka olnuga.
Pool aastat hiljem. „Kauges külas“ kuulutati 2014. aasta hitiks ning Eesti Telekomi töötajate seas tehtud uuring näitas inimeste pühendumist ja rahulolu sama kõrgena kui oli olnud ettevõtetes eraldi. Mida tehti viimase saavutamiseks sisekommunikatsioonis?
- Muutuse kõver, organisatsiooni elutsükkel ja sisekommunikatsioon
- „Meie“ ja „nemad“ – kuidas sellest üle saada?
- Juhtide roll sisekommunikatsioonis
- Medium is the message ehk kanalivaliku olulisus
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei