Ostjate hinnataju on mõjutatud paljudest rusikareeglitest ning on kergesti kallutatav. Erinevad hinna esitamise viisid mõjutavad ka kõige ratsionaalsema mõtlemisega otsustajate alateadvust.
Koolituse eesmärk on anda teoreetilised teadmised ja praktilised oskused sellest, kuidas mõjutada kliendi hinnataju Sulle sobivas suunas.
Fundamentaalne tõdemus hinnapsühholoogia uuringutest on „Tarbijal pole õrna aimu, mis on õiglane hind“. Hinna tajumist mõjutavad paljud kallutatud mõtlemise mustrid ja tajuvead. Kõige paremini on tuntud kollased hinnasildid ja üheksaga lõppevad hinnad, kuid hinnataju mõjutavad veel paljud tegurid. Koolitusel räägime, mis need täpselt on ja kuidas neid kasutada.
Koolitusel jagab nõuandeid hinnatud müügikasvu coach Indrek Saul, keda on tänaseks usaldanud muuhulgas Amserv, Akzo Nobel, Eesti Energia, Omniva, W.E.G Eesti OÜ, IF Kindlustus, Swedbank, Nordea pank, Ragn-Sells, R-Kiosk, Rimi, Scania, Sportland, Südameapteek, IT-firmad ning paljud teised jae- ja hulgimüüjad.
Koolituse läbinu tunneb peamisi kliendi hinnataju reegleid ning teab, kuidas inimesed mõtlevad ja otsustavad. Oskab muuta hinnasiltide, pakkumiste, posterite, hinnakirjade ja reklaamide kujundust nii, et klient tajuks hindu soodsamana.