KOOLITUS: Interaktiivne esinemine. Mis on INTER ja kes on AKTIIVNE?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 08.10.2014 - 08.10.2014 Registreerimise lõpp: 06.10.2014 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 158 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Koolituse eesmärk on jagada väärtuslikke nõuandeid neile, kes aeg-ajalt suuremale või väiksemale auditooriumile esinemas käivad või kogenud spetsialistina kolleege koolitavad.

Mis vahe on loengul ja interaktiivsel esinemisel? Kuidas edastada sõnum auditooriumile nii, et nad oleks tõepoolest kaasatud? Kuidas olla interakiivne esineja? Mis tagab positiivse tagasiside? Mis tõmbab tegelikult auditooriumi tähelepanu? – nendele ning mitmetele teistele küsimustele saate vastuse just sellelt koolituselt.

Koolituse viib läbi Agu Uudelepp, kes on EBS-i kommunikatsiooniõppejõud ja ERR-i nõukogu esimees, ta on juba pikalt liitnud teooriat ja praktikat. 2008. aastal kaitses ta filosoofiadoktori kraadi tööga, mis käsitles inimeste mõjustamise tehnikaid tänapäeva ühiskonnas. Praktilise kogemuse on andnud töö ajakirjanikuna Rahvusringhäälingus, kõikvõimalike kampaaniate korraldamine ja klientide igapäevane nõustamine. Uudelepa haare on olnud lai, eraklientidele tehtud tööde eest on ta võitnud reklaamiauhindu ja rahulolevaid õlalepatsutusi, riigi tasandil on tema nõu vajatud näiteks eurole ülemineku selgitamisel ja psühholoogilise kaitse kontseptsiooni koostamisel. Neljandat põlve õpetajana on ta ise kõige õnnelikum siis, kui õppejõu või koolitajana saab teooria ja praktika auditooriumi ees kokku siduda, sest hea publik teeb esineja paremaks ja siis tulevad kõigil parimad mõtted.

Advertisement banner

Programm

Registreerumine ja hommikukohv koos suupistega


09:30 - 10:00

Kontakti loomine auditooriumiga


10:00 - 12:00

  • Agu Uudelepp

    Agu Uudelepp

    Strateegilise kommunikatsiooni konsultant, TTÜ, EBS-i ja EKA kõneõppejõud

Agu Uudelepp
strateegilise kommunikatsiooni konsultant

Millest algab hea tagasiside? Miks peaks inimesed kuulama seda, mis on esinejal öelda? Mis saab siis, kui kuidagi ei saa? Kuidas panna inimesed kaasa mõtlema ja arutlema? Kas nalja ka saab? Kui saab, siis kes, kuidas ja kelle üle naerab? Kes naerab viimasena?

Lõuna restoranis Senso


12:00 - 12:45

Olukorra kontrollimine eri tüüpi esinemistel ja koolitustel


12:45 - 14:15

Agu Uudelepp
strateegilise kommunikatsiooni konsultant

Mis vahe on suurel ja väiksel auditooriumil? Kuidas see mõjutab sõnumi edastamist? Kuidas eri auditooriumide ees ennast kehtestada, inimesi õpetada ja veenda? Millal mõjub teooria, millal aitab praktika? Kas mäng on vaid väikese inimese töö või suure inimese õpetaja?

Kohvipaus


14:15 - 14:30

Abivahendite kasutamine esinemistel ja koolitustel


14:30 - 15:45

Agu Uudelepp
strateegilise kommunikatsiooni konsultant

Kas Powerpoint on kuningas? Mis tapab huvi? Mis tõmbab auditooriumi tähelepanu? Kuidas eri vahendid annavad erineva tulemuse? Miks samad vahendid annavad erineva tulemuse? Kuidas muuta elutu e-sitlus i-llustreerivaks, i-ntelligentseks ja i-nimlikuks.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei