Koolitus: Käibemaksuseaduse muudatused 2016 – 2017 ning aktuaalsed küsimused ja probleemid. Teenuse käibemaks

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 28.09.2016 - 28.09.2016 Registreerimise lõpp: 26.09.2016 Kestvus: Asukoht: Park Inn by Radisson Central Tallinn (Narva mnt 7c Tallinn) Hind: 188 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Koolitusel keskendume käibemaksu kõige põletavamatele teemadele.

Anname ülevaate käibemaksuseaduse muudatustest 2016. aastal ning lisaks vaatame ka tulevikku, ehk mida toob endaga kaasa 2017.  aasta muudatuste osas. Lisaks selgitatakse aktuaalseid käibemaksu valdkonna küsimusi ning probleeme ja tuuakse näiteid ka kohtupraktikast.

Koolituse viivad läbi Ain Ulmre (Maksu- ja Tolliameti peaspetsialist), Marko Saag (ATTELA Advokaadibüroo OÜ partner ja vandeadvokaat) ning Tõnis Elling (Leinonen OÜ nõustamisüksuse juht).

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:30 - 10:00

Käibemaksuseaduse aktuaalsed küsimused ja probleemid ning viimase aja olulisem kohtupraktika. Nüansid kauba käibe maksustamisel


10:00 - 12:00

  • Marko Saag

    Marko Saag

    ATTELA Advokaadibüroo OÜ partner/vandeadvokaat; TalTech finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor

Lõunapaus


12:00 - 13:00

Käibemaksuseaduse muudatused 2016 - 2017 ning probleemid sõiduautode ja KMD INF täitmisega


13:00 - 14:15

  • Ain Ulmre

    Ain Ulmre

    Maksu- ja Tolliamet, otseste ja kaudsete maksude talituse peaspetsialist

  • Muudatused käibemaksuseaduses alates 1. maist 2016
  • Kaupade importimisel käibemaksu tasumise ja deklareerimise erikorda puudutavad muudatused käibemaksuseaduses alates 1. juulist 2016
  • Teised muudatused käibemaksuseaduses alates 1. juulist 2016 ja alates 1. jaanuarist 2017
  • Probleemid, mis on esile kerkinud seoses sõiduautodega seotud kuludelt sisendkäibemaksu mahaarvamise ja korrigeerimisega
  • Probleemid, mis on esile kerkinud seoses käibedeklaratsiooni lisa KMD INF täitmisega

Kohvipaus


14:15 - 14:30

Teenuse käibemaks – millele tähelepanu pöörata?


14:30 - 16:00

  • Teenuse mõiste ja olemus
  • Teenuseks mitteloetavad tehingud, tasuta teenus, kulude hüvitamine, kahju kompenseerimine
  • Teenuse käibe tekkimise aeg. Pikaajalised teenused ja piiriülesed teenused
  • Teenuse käibe tekkimise koht. Teenuse käibe tekkimise põhireegel. Erireeglite alusel käibe tekkimise koha määramine. Kinnisasjaga seotud teenused, ürituste korraldamine, toitlustusteenused, kaubaveoteenused, elektrooniliselt osutatavad teenused.
  • Kaupade ja teenuste kombineeritud käive. Peasooritus ja kõrvalsooritused. Mille järgi määrata peasooritust?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

3

Sihtrühm:

Raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete/asutuste juhid ning kõik teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 6,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 06.09.2016; 50% maksumusest ajavahemikus 07.09 – 20.09.2016. Kui loobutakse hiljem kui 20.09.2016  osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Veronika Nuutmann, koolituste ja konverentside juht

Toitlustus:

Jah