Koolitus: Kuidas luua läbi interneti tugev bränd?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 21.05.2015 - 21.05.2015 Registreerimise lõpp: 19.05.2015 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 168 € + kmBrändiarenduse eesmärk on müüki lihtsustada, stabiliseerida ning kindlustada.
Internet on võimsaim otseturustuskanal, eriti siis, kui müüki toetab tugev bränd.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised tööriistad selleks, kuidas luua läbi interneti tugev bränd nii, et see aitaks oluliselt suurenda ettevõtte müügitulemusi.
Praktilise koolituse viib läbi Remy Konimois, kes on äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR. Tema igapäevatööks on organisatsiooni teenusprotsesside innovatsioon; tulevikujuhtimine ja brändiarendus.
Viimase 10 aasta jooksul on ta töötanud turunduse ja müügi valdkonnas nii Eestis kui USAs. On aidanud arendada paljusid kodumaiseid ning rahvusvahelisi brände nii era- kui ärikliendi suunal: Go Travel, Elisa, Kalev, Honda, SEB Pank, Viru Keskus, Coca-Cola, Sampo Life, Caparol, Absolut, Courvoisier, FIAT, KUMU, Olerex, EMT, TTP, Statoil, Sangar, Reformierakond, Riigikontroll, BDG, Sportland, Ektaco jpt.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Kuidas luua läbi interneti tugev bränd?
10:00 - 12:00
-
Digitaalmeedia agentuur DDR, Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR
Remy Konimois
Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR
- Kuidas käivitada efektiivne suusõnaline "word-of-mouth" reklaam interneti brändingu abi?
- Kuidas saavutada väikese turunduseelarvega läbi interneti brändingu erakordseid tulemusi?
- Kuidas jõuda lühikese ajaga ning samas ka kuluefektiivselt brändingu sõnumitega soovitud sihtrühmani
Lõuna restoranis Senso
12:00 - 13:00
Koolitus jätkub
13:00 - 14:30
Remy Konimois
Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR
- Kuidas luua edukaid e-kampaaniaid, et ettevõtte bränd tugevalt välja tuleks?
- Kuidas teha nii, et läbi interneti brändingu kliendi ostu initsiatiiv oluliselt tõuseks?
- Kuidas aitab interneti bränding kaasa meedia uudiskünnise ületamisele?
Kohvipaus
14:30 - 14:45
Koolitus jätkub
14:45 - 16:00
Remy Konimois
Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR
- Kuidas interneti brändingu abil toimida nii, et konkurendid ei saa sinu tegevusi ja edu kopeerida ega jäljendada?
- Kuidas luua läbi interneti brändingu pikaajalisi kliendisuhteid?
- Kuidas kasvatada interneti brändingu abil kliendi lojaalsust?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei