Suhtlemine keerulise patsiendiga – kuidas pingelises situatsioonis rahulikuks jääda ning ennast säästa?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 24.11.2020 - 24.11.2020 Registreerimise lõpp: 23.11.2020 Kestvus: 2 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 149 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Tervishoiutöötajate online-koolitus: Suhtlemine keerulise patsiendiga – kuidas pingelises situatsioonis rahulikuks jääda ning ennast säästa?
Tulenevalt valdkonna spetsiifikast on meditsiinitöö juures möödapääsmatuks osaks keeruliste suhtlemisolukordade lahendamine ning konfliktsete inimestega suhtlemine. Igapäevaselt tuleb arstidel ja meditsiiniõdedel rääkida nii patsientide kui ka nende lähedastega, kes samas võivad käituda ebaviisakalt või lausa ründavalt. Sellistes olukordades ei tohi alahinnata oskusliku suhtlemise jõudu, sest see on arstitöös võimas tööriist, mida peaks arendama elukestvalt nagu iga teist arstioskust.
Kuidas jääda pingelistes situatsioonides professionaalseks ning rahulikuks? Kuidas hoida positiivset (või vähemalt neutraalset) suhtumist ka ebameeldivalt käituva patsiendi suhtes? Kuidas emotsioonidega mitte kaasa minna ning tänu sellele ka ennast säästa?
Koolituse eesmärk on anda arstidele, õdedele ning teistele tervishoiutöötajatele vajalikud teadmised, kuidas pingelistes olukordades patsientidega rahulikuks jääda ning läbi selle ka ennast säästa.
Koolituse läbinu teab muuhulgas, kuidas saada hakkama keerulistes suhtlemise situatsioonides ja jääda seejuures professionaalseks; kuidas säilitada ebaviisaka kliendi suhtes neutraalne suhtumine; kuidas pingesituatsioonis emotsioonidega mitte kaasa minna ning kuidas hoida enda vaimset tervist konfliktsetes olukordades.
Koolitus on suunatud arstidele, meditsiiniõdedele ning teistele tervishoiutöötajatele, kelle igapäevatöö hõlmab suhtlemist patsientide ning nende lähedastega.
Koolituse viib läbi Sisekaitseakadeemia kommunikatsiooni ja kriisipsühholoogia lektor, EL-i CSDP ja Twinning missioonide ekspert ja juhtimistreener Erik Rüütel, kes on varasemalt viinud läbi konfliktse suhtlemise alaseid koolitusi muuhulgas vanglateenistujatele, politseiametnikele, kaitseliitlastele, lennujuhtidele, kohalike omavalitsuste ametnikele ja eraettevõtete juhtidele.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järele vaatamise lingi, mis on aktiivne seitse päeva.
Programm
Veebikeskkonda kogunemine
09:55 - 10:00
Suhtlemine keerulise patsiendiga - kuidas pingelises situatsioonis rahulikuks jääda ning ennast säästa?
10:00 - 12:00
-
Addicere juht ja psühholoog, Sisekaitseakadeemia kriisi- ja korrektsioonipsühholoogia õppejõud
- Kontaktivalmidus raskeks vestluseks
- Kuulamise ja sobiva vastuse formuleerimise tehnikad
- Toetava vestluse pidamine, vajaliku ajakulu planeerimine
- Oma rolli psühholoogiline tasakaalustamine
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 2 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.