Kaubamärgi ülesanne on tähistada kaupu või teenuseid nii, et need teiste sarnaste seast välja paistaksid. Kaubamärk peab olema meeldejääv, et tarbija saaks sobivat toodet või teenust uuesti osta. Kaubamärgi puhul on olulise tähtsusega eristatavus ja silmapaistvus. Toote või teenuse hea maine muudab kaubamärgi väärtuslikuks kvaliteeditähiseks, mis vajab õiguskaitset.
Mida saab kaubamärgina registreerida? Kuidas kulgeb ja kui kaua aega võtab kaubamärgi registreerimine? Kas kaubamärk on abiks konkurendi tegevuse takistamisel? Millised on kaubamärgi, ärinime ja domeenime võimalikud seosed? Mida tagab kaubamärgi õiguskaitse? – nendele ning paljudele teistele olulistele küsimustele annavad vastused ning jagavad praktilisi nõuandeid Janika Kruus Eesti Patendiameti kaubamärgiosakonna talituse juhataja ning Viive Kaur Advokaadibüroo Borenius vandeadvokaat.