Koolitus: Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 16.10.2014 - 16.10.2014 Registreerimise lõpp: 14.10.2014 Kestvus: Asukoht: Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn) Hind: 158 € + kmParatamatult tuleb igapäevases töökeskkonnas edastada negatiivseid sõnumeid ning suhelda negatiivselt meelestatud inimestega. Koondamine, töötasu alandamine, kollektiivi- ja organisatsioonisisesed probleemid ning keeruliste inimtüüpidega suhtlemine – need kõik nõuavad oskuslikku lähenemist.
Kuidas negatiivsete sõnumitega toime tulla? Millised on negatiivse sisuga sõnumi edastamise viisid? Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud inimestega? Nendel ja paljudel teistel olulistel teemadel arutlevad ja annavad nõu suhtekorraldaja Aune Past ning isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia vanemteadur Toivo Aavik.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Kas negatiivse vestluse läbiviimine on enesetapp?
10:00 - 12:00
-
EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekommunikatsiooni käsiraamatu “Too oma meeskond ühte paati” autor
Aune Past
Past ja Partnerid Suhtekorraldus, juhatuse esimees, kommunikatsioonikonsultant, EPRA juhatuse liige
Ettekandes tuleb juttu negatiivse vestluse ettevalmistamisest kuni võimalike tagajärgedeni välja.
- Kelle vaatevinklist on negatiivne vestlus negatiivne?
- Mida me öelda tahame?
- Mida me tahame, et teised teeksid?
- Kuidas me tahame, et teised ennast tunneksid?
- Kas negatiivne vestlus on lõpp või uus start?
- Kus tekib tähendus?
- Negatiivse vestluse kriitilised punktid.
Lõuna restoranis Merineitsi
12:00 - 13:00
-
Tartu Ülikool, isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor
Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud inimestega?
13:00 - 14:30
-
Tartu Ülikool, isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor
Toivo Aavik
Isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia vanemteadur
- Millised inimesed tekitavad probleeme ja miks?
Eesmärk - kuidas erinevad inimesed võivad põhjustada konflikte ja õppida tuvastama vähemalt 6 tüüpi "keerulisi" inimesi.
- Kuidas käituda erinevat tüüpi "negatiivsete" inimestega?
Eesmärk - suurendada erinevate strateegiate ja taktikate hulka.
- Kuidas ise mitte sattuda "negatiivsete" inimeste nimistusse?
Eesmärk - diagnoosida iseennast.
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei