Koolitus: Neuroturundus ehk ostuotsuse psühholoogiline mõjutamine

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 05.06.2019 - 05.06.2019 Registreerimise lõpp: 03.06.2019 Kestvus: Asukoht: Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn) Hind: 199 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Mis on neuroturundus? Milliste meetoditega saab kliendi ostuotsust olulisel määral mõjutada? Kuidas mõned tooted või teenused eristuvad teiste samasuguste seast? Millist infot saame, kui kombineerida nutikalt turu-uuringud neuroteadusega? Millele tuleb hakata turunduses tähelepanu pöörama, et eristuda ning võita kliendi süda? Neuroturunduslike oskuste ning ärikasvu vahel on selge seos.

Koolituse eesmärk on selgitada, mis on neuroturundus ja kuidas ettevõte saab oma turunduslikke eesmärke parandada.  Samuti esitletakse olulisemaid avastusi ja jagatakse  uuringute käigus saadud kogemusnõuandeid.

Koolituse läbinud teab, kuidas neuroturunduslikke võtteid tootearenduses ning turunduskommunikatsioonis reaalselt ära kasutada.

Koolituse viib läbi Tartu Ülikooli Majandusteaduskonna turunduse õppetooli juht Andres Kuusik, kes on viimase 10 aasta jooksul konsulteerinud ja koolitanud paljusid ettevõtteid peamiselt turunduse strateegilise juhtimise ja tarbijakäitumise teemadel.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:30 - 10:00

Neuroturundus ehk ostuotsuse psühholoogiline mõjutamine


10:00 - 11:30

  • Andres Kuusik

    Andres Kuusik

    TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

  • Millised tegurid mõjutavad ostuotsuseid?
  • Mis on neuroturundus ja kuidas selle abil kliendi ostuotsuseid mõjutada?
  • Kuidas tekitada positiivseid emotsioone?

Toekas kohvipaus


11:30 - 12:00

Koolitus jätkub


12:00 - 13:30

Andres Kuusik, TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

  • Mis haarab kliendi tähelepanu?
  • Kuidas suurendada kasutusmugavust nii füüsilises kui ka e-keskkonnas?
  • Toome välja olulisemaid avastusi ja praktilisi ettepanekuid, mida erinevate uuringute käigus leidnud oleme

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Ettevõtete juhid, turundusjuhid, müügijuhid ning kõik teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 14.05.2019; 50% maksumusest ajavahemikul 15.05– 29.05.2019. Kui loobutakse hiljem kui 29.05.2019 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Maarja Püssim, sündmuste produtsent

Toitlustus:

Jah

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi