Mis on neuroturundus? Milliste meetoditega saab kliendi ostuotsust olulisel määral mõjutada? Kuidas mõned tooted või teenused eristuvad teiste samasuguste seast? Millist infot saame, kui kombineerida nutikalt turu-uuringud neuroteadusega? Millele tuleb hakata turunduses tähelepanu pöörama, et eristuda ning võita kliendi süda? Neuroturunduslike oskuste ning ärikasvu vahel on selge seos.
Koolituse eesmärk on selgitada, mis on neuroturundus ja kuidas ettevõte saab oma turunduslikke eesmärke parandada. Samuti esitletakse olulisemaid avastusi ja jagatakse uuringute käigus saadud kogemusnõuandeid.
Koolituse läbinud teab, kuidas neuroturunduslikke võtteid tootearenduses ning turunduskommunikatsioonis reaalselt ära kasutada.
Koolituse viib läbi Tartu Ülikooli Majandusteaduskonna turunduse õppetooli juht Andres Kuusik, kes on viimase 10 aasta jooksul konsulteerinud ja koolitanud paljusid ettevõtteid peamiselt turunduse strateegilise juhtimise ja tarbijakäitumise teemadel.