Paberivaba digiraamatupidamise ning digitaalse arhiveerimise töötuba

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 13.02.2020 - 13.02.2020 Registreerimise lõpp: 11.02.2020 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 199 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Raamatupidamisteenuseid pakkuva eLMEK Accounting OÜ meeskonna liikmed Egle Vainula ja Marika Soosaar jagavad töötoa käigus elulisi näiteid, kuidas nad on lahendanud erinevates valdkondades tegutsevate ettevõtete raamatupidamisprotsessid nii, et need toimiks paberivabalt ja võimalikult efektiivselt. Lisaks käsitletakse võimalikke pidureid, mis nende protsesside arenduste käigus on ette tulnud ning tuuakse välja ohukohad, kus võib tekkida vastuolusid Raamatupidamise seaduse ja Eesti Finantsaruandluse Standardi ning maksuseaduste nõuetega.

eLMEKi meeskond kasutab oma töös peamiselt kahte raamatupidamistarkvara – Merit ja Directo. Kuigi enamus töötoas toodavad elulised näited baseeruvad nendel tarkvaradel, saab töötoas osaleja, kes kasutab igapäeva elus mingit muud tarkvara, kindlasti ideid, mida oma tarkvaraarendajale sooviavaldusena edastada või kuidas mingit raamatupidamisprotsessi oma ettevõttes korraldada võiks.

Lisaks selgitab Infore AS tegevjuht Kari Maripuu, kuidas lihtsa digidokumendihalduse juurutamine ettevõttes korrastab äriprotsesse ning tagab dokumentide säilivuse ja kontrollitud hävitamise.

Töötoa eesmärk on selgitada, millist lisaväärtust paberimajandusest vabanemine Sulle annab, millised eeldused peavad olema täidetud ning kuidas siis ikkagi muuta raamatupidamine paberivabaks ja digitaliseerida.

Töötoa läbinu teab, millised takistused võivad digiraamatupidamisega kaasneda ning kuidas nendega toime tulla.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:30 - 10:00

Paberivaba digiraamatupidamise töötuba


10:00 - 11:30

  • Müügiarvete väljastamine  - müük raamatupidamistarkvara välisest süsteemist (nt veebipood, CompuCash jmt) -  kuidas andmed raamatupidamisse saada? Kui palju andmeid üldse vaja oleks raamatupidamisse edastada? Perioodilised müügiarved – millised lahendused neile?
  • Ostuarvete käsitlus ja konteerimine – kuidas viia ostuarve konteerimisel klikkide arv miinimumini?
  • E-arvete kasutusele võtmise peamised õppetunnid
  • Kulu- ja lähetusaruannete konteerimine – kas pabertšekkidele ja lähetusearuannetele võiks olla lahenduseks Envoice, CostPocket?
  • Palgaarvestus – milliseid nutikad lahendusi alusandmete (tööajaarvestus, puhkuseavaldused jmt) edastuseks palgaarvestusse kasutada saaks?
  • Maksete teostamine ja pangatehingute kajastamine - kuidas lihtsustada pankadega andmevahetust?

Kohvipaus


11:30 - 12:00

Paberivaba digiraamatupidamise töötuba jätkub


12:00 - 12:45

Egle Vainula, eLMEK Accounting OÜ, juhatuse liige, vandeaudiitor; Audiitorkogu liige

Marika Soosaar, eLMEK Accounting OÜ, raamatupidaja

  • Deklaratsioonide koostamine – automaatne andmeedastus Maksu- ja Tolliametile, kas tulevik või juba toimiv lahendus?
  • Majandusaasta aruande koostamine ja auditeerimine – kui oled kõike eelnevat rakendanud, kuidas majandusaasta aruande koostamise ja auditi protsess muutub raamatupidaja poolt vaadatuna?
  • Raporteerimine juhtkonnale – kuu sulgemine 5-ndal kuupäeval – ulme või reaalsus?

Praktiline ettekanne dokumentide digitaalseks haldamiseks ettevõttes


12:45 - 13:45

Fookuses on dokumentidega seotud elutsükkel:

  • loomine
  • menetlemine
  • allkirjastamine
  • jagamine
  • arhiveerimine
  • näited praktika baasilt

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

3

Sihtrühm:

Raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete juhid, ettevõtjad ja kõik teised teemast huvitatud

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne töötuba, auditooriumi kaasatus. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kuni 30 kalendripäeva enne sündmuse toimumist (100% Tasu tagastatakse Kliendile) ning osaline taganemine kuni 20 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Osavõtutasu ei tagastata vääramatu jõu korral, kui Sündmuse korraldamine ei ole vääramatu jõu tõttu võimalik. Vääramatu jõud ehk force majeure on ettearvamatu asjaolu, mis ei sõltu kokkulepet sõlmivate poolte tahtest, mida ei saanud pooled mõjutada ega ära hoida ja mis ei võimalda täita kokkuleppejärgseid kohustusi.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Veronika Nuutmann, sündmuste peaprodutsent

Toitlustus:

Jah

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.