Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?
Koolituse eesmärk on jagada tõhusaid juhiseid olukorraks, kui Sinu suhtluspartneriks on ärritunud isik. Kust nad tulevad ja miks nad käituvad nii, et meil on raske oma tööd hästi edasi teha? Kuidas nendega toime tulla ja milliseid taktikaid kasutada? Negatiivselt meelestatud inimesed panevad proovile Sinu suhtlemisoskuse. Kuidas jääda sellistes olukordades professionaalseks?
Koolituse läbinu teab, kuidas kohelda negatiivselt meelestatud inimesi nii, et see pakuks parajalt põnevat pinget ja tõstaks enesetunnet. Samuti teab, kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi.
Praktilisi selgitusi jagab psühholoog ja suhtlemistreener Anu Virovere.
Tulenevalt EV valitsuse poolt kehtestatud eriolukorrale toimuvad Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse poolt korraldatavad koolitused kuni 11. juunini 2020. a online-koolitustena.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne viis päeva
