MÜÜGIKOOLITUS: Nõuanded edukaks telefonimüügiks ning kliendikohtumisteks

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 08.05.2014 - 08.05.2014 Registreerimise lõpp: 06.05.2014 Kestvus: Asukoht: Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4) Hind: 158 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Müük on energiaülekanne. Kuidas tekitada klientides rohkem positiivseid tundeid ja olla seeläbi tulemuslikum? See on saavutatav kasutades õigeid müügivõtteid.

Kuidas suurendada müüki? Kuidas olla müügis tulemuslikum? Mis viib õigele sihile? Nendele ja paljudele teistele küsimustele annab koolitus vastuse.

Koolitusele on oodatud kõik, kes tegelevad müügitööga ning soovivad müügioskusi parendada, et saavutada enam.

Koolituspäeva viib läbi Toomas Lumi, kes on edukalt müügi valdkonnas töötanud 20 aastat.  Ta on SEB AS-i vanemmüügikonsultant ning  on olnud ka SEB ärisuhetejuht. Toomas Lumi müügitulemused on SEB maja parimad ja seoses sellega viib ta alates 2008 aastast läbi sisekoolitusi müügi alal. Teeb koostööd Eesti Post AS-iga, kus koolitab müügiinimesi. On end täiendanud teoreetiliste müügialaste teadmistega TTÜ Majandusteaduskonnas ja Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega


09:30 - 10:00

Mis viib tegelikult tulemusliku telefonimüügini?


10:00 - 12:00

Toomas Lumi
SEB AS, vanemmüügikonsultant

  • Millest tuleb alustada?
  • Hoiakud, uskumused ja kehakeel
  • Müügitöö eesmärgistamine
  • Õige sihtimine
  • Müügikõne struktuur ja ajalised iseärasused
  • Müügikõnede sagedasemad vead
  • Kuldaväärt sõnad müügis
  • Vajaduste täpsustamine
  • Vastuargumendid ja nende kõrvaldamine
  • Closing ehk kokkuleppe sõlmimine
  • Telefonivestluse eripärad
  • Jätkutegevused peale esmast kontakti jne.

Lõuna uuenenud restoranis Merineitsi


12:00 - 12:45

Millistel puhkudel eelistada telefonimüügile kliendikohtumist?


12:45 - 14:15

Toomas Lumi
SEB AS, vanemmüügikonsultant

  • Kuidas saada klient kohtuma?
  • Ettevalmistus kohtumiseks
  • Mõjus kohtumine
  • Tegevus peale kohtumist?
  • Hea klienditeeninduse osatähtsus müügis

Kohvipaus


14:15 - 14:30

Koolitus jätkub


14:30 - 15:45

Toomas Lumi
SEB AS, vanemmüügikonsultant

Praktilise harjutused päeval kuuldud info põhjal.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei