Müügipsühholoogia konverents 2014: Positiivne suhtumine müüki!
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 13.11.2014 - 13.11.2014 Registreerimise lõpp: 11.11.2014 Kestvus: Asukoht: Hotel Euroopa (Paadi 5, Tallinn) Hind: 188 € + kmPaljude inimeste hoiak on aktiivse müügi suhtes tõrjuv, kuna valdavalt jätab see agressiivse ning pealetükkiva mulje.
Müügitöö on mitmekesine ja emotsionaalne tegevus. Äärmiselt oluline on psühholoogiline ettevalmistus, mille tulemusel on püstitatud müügieesmärke kergem saavutada.
Käesolev müügipsühholoogia konverents keskendubki sellele, kuidas mõjuda müügis positiivsena ning saavutada kliendiga pikaajalised koostöösuhted.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Konverentsi avamine
10:00 - 10:05
-
Mindsweeper.ee, koolitaja ja coach
Raimo Ülavere
Mindsweeper.ee, koolitaja ja coach
Miks on müük valdavalt pealetükkiv? Kuidas saavutada positiivne suhtumine?
10:05 - 10:35
-
AS Eesti Telekom, müügijuhtimise ja kvaliteedi allüksuse juht
Martin Lips
AS Eesti Telekom, müügijuhtimise ja kvaliteedi allüksuse juht
- Millest tekkib müügi puhul negatiivne foon?
- Miks klient pole nõus kuulama?
- Kuidas saavutada usaldus?
- Mis on usalduse hind?
Miks jäävad müügieesmärgid sageli saavutamata?
10:35 - 11:15
Kristel Uibo
Motivatsiooni Koolitused OÜ, koolitaja
- Kontroll mõtete ja emotsioonide üle
- Kuidas inimese strateegiat kindlaks teha?
- Mis on see, mis muudab?
- Viis võtit müügieesmärgi saavutamiseks
Kuidas müügis ära tunda valetamist?
11:15 - 12:00
-
Psühholoog ja pereterapeut
Kätlin Konstabel
psühholoog ja pereterapeut
- Milleks müügis valed?
- Ostja enesepettus – milliseid valesid tahame uskuda?
- Millised on valetamise ohumärgid?
- Kui palju tohib petta?
Lõuna
12:00 - 13:00
Mis vahe on tööstressil ja müügitöö stressil – kuidas viimasega toime tulla?
13:00 - 13:30
Taimi Elenurm
TTÜ tööstuspsühholoogia Instituudi ja EEK Mainor lektor
- Tööstress, müügitööstress ja müügistress – sarnasused ja erinevused. Müügitööstressi peamised põhjused ja taust - emotsionaalne ja intensiivne suhtlus võõrastega pingeliste tulemuseesmärkide saavutamiseks.
- Miks ja kuidas tekkib müügistress - mõtlemise ja emotsioonide teekond ajus ning nende mõjutamise võimalused. Kuidas on müügistress ja ostusõltuvus omavahel seotud.
- Müügitööle iseloomuliku stressi mõjutamise võimalused: hoiakud ja väärtused, mis toetavad toimetulekut; tegevused ja harjutused müügitööstressi ennetamiseks ja leevendamiseks.
Kuidas võita ja mõjustada kliente kirjalikult?
13:30 - 14:15
-
„Kuidas koostada müügikirja?“ autor
Merike Lees
„Kuidas koostada müügikirja?“ autor
- Mis on kirjalikus müügisuhtluses oluline?
- Kuidas tekitada kliendis huvi?
- Müügikirja praktika – miks on häid kirju nii keeruline kirjutada?
Mis on müüki aktiveerivad tööriistad, mis tõepoolest töötavad?
14:15 - 14:45
-
Kontaktikeskus OÜ, juhatuse liige
Erki Koldits
Kontaktikeskus OÜ, juhatuse liige
- Mis põhjustel inimesed ostavad
Otsime koos üles ostu sooritamise põhjused ja motiivid. Tihti ei ütle inimesed neid välja ja otsus tehakse alateadvuses.
- Miks keeldutakse ostmisest
Tegemist on universaalsete keeldumise põhjustega mis on iga müügi juures olemas. Otsime need üles ja vaatame mis nendega teha annab.
- Mis paneb müüja müüma
Müüja suurimad hirmud, kartused ja kuidas neist üle saada. Mis annab teha ja kuidas ennast ületada.
- Kuidas müüjana leida võtmed ostja avamiseks
Konkreetsed näited keeldumistele ja kartustele.
Kohvipaus ja networking
14:45 - 15:00
Kuidas mõjutada ratsionaalset ja emotsionaalset ostuotsust?
15:00 - 15:45
-
Anu Virovere PhD, psühholoog ja suhtlemistreener
Anu Virovere
Psühholoog ja suhtlemistreener
- Kuidas inimene otsustab?
- Kui otsus on valik - mis määrab valiku?
- Kuidas jõuda ratsionaalse otsuseni?
- Mis mõjutab meie tundeid?
Mis motiveerib müügiinimest?
15:45 - 16:15
-
Mindsweeper.ee, koolitaja ja coach
Raimo Ülavere
Mindsweeper.ee, koolitaja ja coach
- Mille poolest erineb müügiinimese motivatsioon nn tavainimese motivatsioonist?
- Kuidas näeb välja kaasaegseim motivatsioonimudel müügiinimeste vaates?
- Millised on mõjukad ja praktilised valikud müügiinimesi motiveerides?
Konverentsi lõpetamine
16:15 - 16:30
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei