Müügipsühholoogia konverents 2014: Positiivne suhtumine müüki!

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 13.11.2014 - 13.11.2014 Registreerimise lõpp: 11.11.2014 Kestvus: Asukoht: Hotel Euroopa (Paadi 5, Tallinn) Hind: 188 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Paljude inimeste hoiak on aktiivse müügi suhtes tõrjuv, kuna valdavalt jätab see agressiivse ning pealetükkiva mulje.

Müügitöö on mitmekesine ja emotsionaalne tegevus. Äärmiselt oluline on psühholoogiline ettevalmistus, mille tulemusel on püstitatud müügieesmärke kergem saavutada.

Käesolev müügipsühholoogia konverents keskendubki sellele, kuidas mõjuda müügis positiivsena ning saavutada kliendiga pikaajalised koostöösuhted.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega


09:30 - 10:00

Konverentsi avamine


10:00 - 10:05

Raimo Ülavere
Mindsweeper.ee, koolitaja ja coach

Miks on müük valdavalt pealetükkiv? Kuidas saavutada positiivne suhtumine?


10:05 - 10:35

  • Martin Lips

    Martin Lips

    AS Eesti Telekom, müügijuhtimise ja kvaliteedi allüksuse juht

Martin Lips
AS Eesti Telekom, müügijuhtimise ja kvaliteedi allüksuse juht

  • Millest tekkib müügi puhul negatiivne foon?
  • Miks klient pole nõus kuulama?
  • Kuidas saavutada usaldus?
  • Mis on usalduse hind?

Miks jäävad müügieesmärgid sageli saavutamata?


10:35 - 11:15

Kristel Uibo
Motivatsiooni Koolitused OÜ, koolitaja

  • Kontroll mõtete ja emotsioonide üle
  • Kuidas inimese strateegiat kindlaks teha?
  • Mis on see, mis muudab?
  • Viis võtit müügieesmärgi saavutamiseks

Kuidas müügis ära tunda valetamist?


11:15 - 12:00

Kätlin Konstabel
psühholoog ja pereterapeut

  • Milleks müügis valed?
  • Ostja enesepettus – milliseid valesid tahame uskuda?
  • Millised on valetamise ohumärgid?
  • Kui palju tohib petta?

Lõuna


12:00 - 13:00

Mis vahe on tööstressil ja müügitöö stressil – kuidas viimasega toime tulla?


13:00 - 13:30

Taimi Elenurm
TTÜ tööstuspsühholoogia Instituudi ja EEK Mainor lektor

  • Tööstress,  müügitööstress ja müügistress – sarnasused ja erinevused.  Müügitööstressi peamised põhjused ja taust - emotsionaalne ja intensiivne suhtlus võõrastega pingeliste tulemuseesmärkide saavutamiseks.
  • Miks ja kuidas tekkib müügistress - mõtlemise ja emotsioonide teekond ajus ning nende mõjutamise võimalused. Kuidas on müügistress  ja ostusõltuvus omavahel seotud.
  • Müügitööle iseloomuliku stressi mõjutamise võimalused: hoiakud ja väärtused, mis toetavad toimetulekut; tegevused ja harjutused müügitööstressi ennetamiseks ja leevendamiseks.

Kuidas võita ja mõjustada kliente kirjalikult?


13:30 - 14:15

  • Merike Lees

    Merike Lees

    „Kuidas koostada müügikirja?“ autor

Merike Lees
„Kuidas koostada müügikirja?“ autor

  • Mis on kirjalikus müügisuhtluses oluline?
  • Kuidas tekitada kliendis huvi?
  • Müügikirja praktika – miks on häid kirju nii keeruline kirjutada?

Mis on müüki aktiveerivad tööriistad, mis tõepoolest töötavad?


14:15 - 14:45

Erki Koldits
Kontaktikeskus OÜ, juhatuse liige

  • Mis põhjustel inimesed ostavad
    Otsime koos üles ostu sooritamise põhjused ja motiivid. Tihti ei ütle inimesed neid välja ja otsus tehakse alateadvuses.
  • Miks keeldutakse ostmisest
    Tegemist on universaalsete keeldumise põhjustega mis on iga müügi juures olemas. Otsime need üles ja vaatame mis nendega teha annab.
  • Mis paneb müüja müüma
    Müüja suurimad hirmud, kartused ja kuidas neist üle saada. Mis annab teha ja kuidas ennast ületada.
  • Kuidas müüjana leida võtmed ostja avamiseks
    Konkreetsed näited keeldumistele ja kartustele.

Kohvipaus ja networking


14:45 - 15:00

Kuidas mõjutada ratsionaalset ja emotsionaalset ostuotsust?


15:00 - 15:45

  • Anu Virovere

    Anu Virovere

    Anu Virovere PhD, psühholoog ja suhtlemistreener

Anu Virovere
Psühholoog ja suhtlemistreener

  • Kuidas inimene otsustab?
  • Kui otsus on valik - mis määrab valiku?
  • Kuidas jõuda ratsionaalse otsuseni?
  • Mis mõjutab meie tundeid?

Mis motiveerib müügiinimest?


15:45 - 16:15

Raimo Ülavere
Mindsweeper.ee, koolitaja ja coach

  • Mille poolest erineb müügiinimese motivatsioon nn tavainimese motivatsioonist?
  • Kuidas näeb välja kaasaegseim motivatsioonimudel müügiinimeste vaates?
  • Millised on mõjukad ja praktilised valikud müügiinimesi motiveerides?

Konverentsi lõpetamine


16:15 - 16:30

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Konverents

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei