Kui oled mõne ettevõtte Facebook’i lehe administraator, siis tead, et 30. märtsil kadus ära traditsiooniline seinavaade ning asendus Timeline’iga. See annab juurde palju lisavõimalusi, kuid samas muutuvad mitmed asjad keerulisemaks. Veel olulisemaks saab oskus kasutada Facebooki reklaame ja sponsoreeritud lugusid. Reklaami võimalused Facebookis on samuti laienenud. Uued pinnad, formaadid on nüüdsest nähtavad ka mobiilsetest seadetest.
Pane kirja oma strateegiat, kampaaniaid, sisuloomet ja fännidega suhtlemist puudutavad küsimused ja leiame neile üheskoos konkreetsed lahendused. Õpime üksteise kogemustest ja räägime, mis on kellelgi töötanud ja mis mitte.
Sul on võimalus saada hea ülevaade ja praktilised oskused, selleks et muutusi Facebook Timeline´s oma ettevõtte/asutuse jaoks maksimaalselt ära kasutada. Lisaks saad värkeid ideid ja lahendused oma konkreetsetele Facebook’i turunduse probleemidele.
Koolituse läbiviija, Marko Saue (GOAL), on viimase kahe aasta jooksul kirjutanud ettevõtete- le kümneid Facebook’ i turunduse strateegiaid, korraldanud suurimaid ja tulemuslikumaid Facebook’i kampaaniaid ja koolitanud ettevõtte Facebook’i administraatoreid, kuidas kaasa- haaravamat sisu luua. Goali klientideks on Kingakaubamaja, SEB, Starman, Eesti Post, If Kindlustus, Tele2 ja paljud teised.