Praktiline koolitus: Internet kui strateegiline töövahend äriliste eesmärkide saavutamisel
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 13.05.2015 - 13.05.2015 Registreerimise lõpp: 08.04.2015 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 168 € + kmKoolituse tulemusel avardub oluliselt osalejate maailmapilt – Teil on palju enam ideid, kuidas internetti enda ettevõtte jaoks paremini tööle saada. Teil on koolituse lõpuks tekkinud selge arusaam, mida kliendid internetist otsivad ning mida teie ettevõte võiks seal ära teha. Tõenäoliselt on koolituse lõpuks ka vähemalt kolm korralikku ja reaalselt kasutatavat ideed, mida järgmisel päeval enda ettevõttesse viia ning enda ettevõtet interneti abil muuta. Ning kõige lõpuks – on osalejatel käes muutunud mõtteviis ja tööriistad, mille abil hakata kogu seda uut plaani ka reaalselt ellu viima.
Koolituse eesmärk on anda ettevõtte juhtidele, keskastmejuhtidele ja arendusega tegelevatele inimestele kätte tööriistad selleks, et ka nende ettevõttes saaks internet strateegiliseks vahendiks äriliste eesmärkide saavutamisel.
Internetis on iga ettevõtte jaoks peidus suurepärased võimalused – teha klienditeenindus paremaks ja kiiremaks, ehitada üles täiesti uusi ärivõimalusi, leida uusi müügivõimalusi või luua uusi süsteeme. Koolitus annab kätte tööriistad ja uue mõtlemise, kuidas internetist kõik need äri jaoks peidetud võimalused üles leida ja tööle panna.
Margus Simson on töötanud enam kui 15 aastat Eesti suurimate iseteeninduste, internetipankade, kodulehtede ja intranettide loomise kallal nii era- kui avalikus sektoris. Pikaajaline kogemus massklientidega töötamisel ning suurte keskkondade arendamisel ja haldamisel on loonud põhjaliku teadmise sellest, mis on internetis tegelikult oluline, mida kliendid ja ettevõtted vajavad ning mis on lihtsalt müra. Ärikriitiliste teenuste väljaarendamise ja suurte teenuste kasutajakogemuse loomisel ei ole Eestis teist sarnase kogemusega eksperti.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Internet kui strateegiline töövahend, kasutaja ootused ning kasutajakogemuse arendus
10:00 - 12:00
-
ZIRAFF OÜ, tegevjuht
Margus Simson
ZIRAFF OÜ
- Parimad praktikad kogu maailmast - kuidas ettevõtted on internetilahendused turunduse, klienditeeninduse, kommunikatsiooni ja müügi jaoks tööle pannud
- Mida kasutaja aastal 2015 ühelt ettevõttelt internetis ootab? Mis on olulised ootused ja mis on lihtsalt mööduvad trendid, millele mitte tähelepanu pöörata?
- Mis on väga hea kasutajakogemus, mis on halb ja mis lihtsalt kohutav? Palju näiteid, mida üheskoos analüüsitakse
- Kuidas hea kasutajakogemuse loomine päriselt käib? Vajalikud osapooled, kompetentsid, töökorraldus
Lõuna restoranis Senso
12:00 - 13:00
Loome ise hea kasutajakogemuse. Praktiline töö koos analüüsiga
13:00 - 15:00
Margus Simson
ZIRAFF OÜ
Meeskonnatöö, mille käigus tuleb ise luua hea teenus, mida kliendid internetis kasutada saavad. Just praktiline katsetus on see, mis toob eriti hästi esile interneti võimalused ja puudused ning selle, mis jääb tänases ettevõttes/organisatsioonis puudu sellest, et internet reaalselt tööle hakkaks. Kõik loodud lahendused ja nende head ja vead analüüsitakse üheskoos läbi.
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei