Koolituse tulemusel avardub oluliselt osalejate maailmapilt – Teil on palju enam ideid, kuidas internetti enda ettevõtte jaoks paremini tööle saada. Teil on koolituse lõpuks tekkinud selge arusaam, mida kliendid internetist otsivad ning mida teie ettevõte võiks seal ära teha. Tõenäoliselt on koolituse lõpuks ka vähemalt kolm korralikku ja reaalselt kasutatavat ideed, mida järgmisel päeval enda ettevõttesse viia ning enda ettevõtet interneti abil muuta. Ning kõige lõpuks – on osalejatel käes muutunud mõtteviis ja tööriistad, mille abil hakata kogu seda uut plaani ka reaalselt ellu viima.
Koolituse eesmärk on anda ettevõtte juhtidele, keskastmejuhtidele ja arendusega tegelevatele inimestele kätte tööriistad selleks, et ka nende ettevõttes saaks internet strateegiliseks vahendiks äriliste eesmärkide saavutamisel.
Internetis on iga ettevõtte jaoks peidus suurepärased võimalused – teha klienditeenindus paremaks ja kiiremaks, ehitada üles täiesti uusi ärivõimalusi, leida uusi müügivõimalusi või luua uusi süsteeme. Koolitus annab kätte tööriistad ja uue mõtlemise, kuidas internetist kõik need äri jaoks peidetud võimalused üles leida ja tööle panna.
Margus Simson on töötanud enam kui 15 aastat Eesti suurimate iseteeninduste, internetipankade, kodulehtede ja intranettide loomise kallal nii era- kui avalikus sektoris. Pikaajaline kogemus massklientidega töötamisel ning suurte keskkondade arendamisel ja haldamisel on loonud põhjaliku teadmise sellest, mis on internetis tegelikult oluline, mida kliendid ja ettevõtted vajavad ning mis on lihtsalt müra. Ärikriitiliste teenuste väljaarendamise ja suurte teenuste kasutajakogemuse loomisel ei ole Eestis teist sarnase kogemusega eksperti.