Salvestus: Müügitehnika, mis on vaba survestamisest ja manipuleerimisest

Üldinfo

Koolitus toimus: 20.05.2020 Kestvus: 4 AT Asukoht: Salvestatud koolitus Hind: 79 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind Soodushind: 49 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata 14 päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Müügitehnika, mis on vaba survestamisest ja manipuleerimisest

Kui oled teinud müügitööd, siis kas Sa pole vahel unistanud, et võiks olla lüliti või nupp, mis viib potentsiaalsed kliendid nii öelda “ostu režiimi“. Nii muutuks müügiprotsess ostuprotsessiks, mis on emotsionaalselt palju positiivsem nii müüjale kui ostjale. “Nuppu“ me siiski anda ei saa, kuid koolitus annab teadmised ja oskused, kuidas koos kliendiga “osturežiimi“ jõuda.

Koolituse eesmärk on anda müüjale oskused, mis aitavad paljastada ostja valupunktid ning panevad kliendid kiiremini tegutsema. Julgustades kliente aktiivselt müügi igas etapis osalema ning kokkuvõttes jõuad kiirema kokkuleppeni. Suureneb Sinu, kui müüja efektiivsus.

Koolituse läbinu teab, kuidas suurendada müügi väärtust, mis on survestamise ((ingl. closing) ning manipuleerimise vaba.

Advertisement banner

Programm

Kliendi vajadustele keskendumine. Võimaluste demonstreerimine ja müügi sooritamine.


  • Milline on erinevus lihtsate ja komplektsete müügitehingute vahel?
  • Kuidas küsida situatsiooniküsimusi ostja olemasoleva olukorra või tausta kohta?
  • Mille poolest erinevad ostja varjatud vajadused sõnaselgetest vajadustest?
  • Kuidas kliendi vajadused “kasvavad“? Teie toode, kui "probleemi lahendaja".
  • Kuidas sõnastada küsimusi ostja probleemide, raskuste või rahulolematuse kohta?
  • Kuidas vihjeküsimused aitavad ostjal probleemi tagajärgedest paremini aru saada
  • Miks on tähtis küsida tasuvuseküsimusi, et ostja aru saaks lahenduste väärtuse, olulisuse või kasulikkuse kohta?
  • Millised on teie toote iseärasused, eelised ja kasud?
  • Müügi sooritamine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Järelvaadatavad

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Müügispetsialistid, müügijuhid, kliendihaldurid ning teised, kes soovivad olla müügis edukad.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning praktilised harjutused.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Ragne Talv, tegevjuht

Toitlustus:

Ei