Kuidas olla konkurentidest mitme sammu võrra ees? Edu võti peitub teadlikus sisuturunudes ning efektiivsetes müügitekstides.
Sisuturundus ei ole tasulised artiklid uudiseportaalis või bännerreklaamid veebis. See on ettevõtte võimalus pakkuda klientidele lisaväärtust ning siduda neid enda brändiga. Millised on parimad sisuturunduse strateegiad? Kuidas luua häid blogipostitusi ja tekste või kirjutada efektseid müügikirju? Kuidas koostada sellist artiklit või müügikirja, mis köidab klientide tähelepanu ja kutsub lugema?
Seminari eesmärk on anda juhised müügikirjade, blogi ning teiste reklaamtekstide koostamiseks. Samuti saavad osalejad kaasa „tööriistakasti“ edukaks sisuturunduseks.
Seminaripäeva läbinu teab, kuidas kirjutada ja turundada nii, et köita lugejate tähelepanu, leida uusi kliente ning siduda olemasolevaid enda brändiga.