SOTSIAALMEEDIA KOOLITUS: Tulemuslikkus läbi õige kanali
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 14.11.2012 - 14.11.2012 Registreerimise lõpp: 17.10.2012 Kestvus: Asukoht: My City Hotel (Vana-Posti 11/13, Tallinn) Hind: 138 € + kmKoolitusel pööratakse tähelepanu erinevate sotsiaalmeedia kanalite turundusvõtetele parima tulemuse saavutamiseks. Näiteks YouTube on keskendunud videotele, Facebook’is on keskseks komponendiks pildid ja kampaaniad, Twitter võimaldab kiirelt infot jagada, blogid on head toote tutvustajad, LinkedIn on professionaalne Facebook.
Kogemusi jagavad internetiturunduse parimad spetsialistid Priit Kallas – Dreamgrow Digital, Marko Saue – Goal Marketing, Reigo Kimmel – VideoTurundus.ee, Diana Taluri – Marketing Sharks, Lauri Veerde – Photopoint.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Tervitussõnad päevajuhilt
10:00 - 10:05
-
Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg
Priit Kallas
Dreamgrow Digital, ettevõtja-koolitaja
Kas sotsiaalmeedia sobib nii nätsu kui ka B2B teenuste turundamiseks?
10:05 - 10:45
Priit Kallas
Dreamgrow Digital, ettevõtja-koolitaja
- Millist sisu sotsmeedias edastada?
- Kuidas oleneb sõnum ostuotsuste osalusmäärast?
Youtube kui turunduskanal - mida peaksid teadma videokanali loomisest, ettevõtte loo rääkimisest ja selle efektiivsest levitamisest interneti videokeskkondades
10:45 - 11:30
-
VideoTurundus.ee, ettevõtja, juhataja
Reigo Kimmel
VideoTurundus.ee, ettevõtja, juhataja
YouTube ja Vimeo videokanalid, viraalse leviku orkestreerimine ja otsing
- kuidas maksimeerida tulemusi?
- kas Eestis kõige vähem kasutatud turunduskanal?
Linkedin – millised eelised FB ees? Millistes valdkondades parim meediakanal?
11:30 - 12:00
-
Marketing Sharks, tegevjuht
Diana Taluri
Marketing Sharks, tegevjuht
- LinkedIn kui potentsiaalne ärikontaktide võrgustik
- LinkedIn on personalijuhi hea abimees
- Ideaalne sotsiaalmeedia platvorm B2B ettevõtetele
Lõunapaus
12:00 - 13:00
Tulemusrikas blogiturundus Photopoint´i näitel
13:00 - 13:30
-
Photopoint, blogi peatoimetaja
Lauri Veerde
Photopoint, blogi peatoimetaja
Miks Photopoint peab blogi?
- Lood eksperdi kuvandi
- Suhtled klientide ja potentsiaalsetega
- Suurendad tuntust
- Räägid rohkemast, kui ainult oma toodetest ja teenustest
- Lahendad klientide probleeme
- Vundament sotsmeedia tegevusteks
- Eristud konkurentidest
- Kasvatad külastatavust
Facebook: Aitab fännide tagaajamisest - keskendume reaalsetele tulemustele!
13:30 - 14:30
-
Goal Marketing OÜ, loovjuht
Marko Saue
Goal Marketing, asutaja-juhataja; Turundustegu 2011 Digitaalkategooria võitja, Kuldmuna 2012 Digitaalne reklaam kampaania kategooria võitja, Digitegu 2012 Sotsiaalmeedia kategooria võitja
Tõeline turundus Facebookis algab siis, kui fännibaasi kogumine pole enam esimene eesmärk!
- Gamification (mängustamine) turundussõnumite levitamisel
- crowdsourcing (masside kaasamine) kampaaniavankri ees
- rakendused, mis teevad inimeste elu kergemaks
Kas Eestis Twitter toimib? Milleks Twitter sobib
14:30 - 15:00
Diana Taluri
Marketing Sharks, tegevjuht
- Operatiivsuses peitub mõjuvõim!
- Kas me teame, mida Twitteris jagada ja milliseid tööriistu selleks kasutada?
- Edulood mujalt maailmast ning kas need sobivad ka Eestisse?
Töötuba: Edulood, disskussioonid, küsimused-vastused, ideede vahetamine ja brainstorm lahendused osalejate probleemidele
Priit Kallas, Dreamgrow
Marko Saue, Goal Marketing OÜ
Diana Taluri, Marketing Sharks
Päeva lõpetamine
16:00 - 16:05
Priit Kallas
Dreamgrow Digital, ettevõtja-koolitaja
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Projektijuht:
Toitlustus:
Ei