SOTSIAALMEEDIA TURUNDUSSEMINAR 2.0: Facebook’i uued trendid ning võimalused ettevõtte ja asutuse arendamiseks

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 15.09.2011 - 15.09.2011 Registreerimise lõpp: 13.09.2011 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 128.00 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Facebookist on saanud suur meediapind ka Eestis, kuid häid fännilehti pole just palju. Käesoleval aastal on challenge olemasoleva fännibaasiga tegelemine ja klientide kasvatamine. See on jätkuseminar kevadel  populaarseks osutunud Facebooki koolitusele. Seminarile lisab interaktiivsust Pecha Kucha stiilis etteasted – see on lühike ja tempokas esitlusmetood, kus igal esinejal on 20 slaidi ja aega vaid täpselt 6 minutit ja 40 sekundit, vahetamaks infot ja tuua välja tähtsaim. Päeva teine pool jätkub sisutihedate diskussioonidega, mida viivad läbi  sotsiaalmeedia turunduseksperdid.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv suupistega


09:00 - 09:30

Seminari tervitussõna päeva juhilt


09:30 - 09:35

Marko Saue
Goal Marketing OÜ, sotsiaalmeedia- ja sisuturundus, juhataja

Pecha Kucha etteasted (Iga esineja esitab oma teema PPT esitlusega –6 minutit 40 sekundit)


09:35 - 10:30

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

  • Marko Russiver

    YELL! – Internetiturundus ja Sotsiaalmeedia, loovjuht

  • Marko Saue

    Marko Saue

    Goal Marketing OÜ, loovjuht

  • Priit Kallas

    Priit Kallas

    Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg

  • Remy Konimois

    Remy Konimois

    Digitaalmeedia agentuur DDR, Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR

  • Silver Hage

    IVY Creative Collective – Internetiturundus ja Sotsiaalmeedia, partner

  • Susan Luitsalu-Miil

    Brillianti copywriter ja vabakutseline sisulooja

  • Timo Porval

    Timo Porval

    Ettevõtja/Turundusstrateeg

Janar Kauber
Pecha Kucha: „Facebook Sinu kliendi taskus"

Marko Russiver
Pecha Kucha: „Välismaa sotsiaalmeediaturunduse Best Practice"

Marko Saue
Pecha Kucha: „Sotsiaalmeediaturunduse etapid : strateegia, kampaania, suhtlus"

Timo Porval
Pecha Kucha: „Fännilehe loomine ja optimeerimine"

Silver Hage
Pecha Kucha: "Sotsmeediaturunduse rakendamise põhjused. Miks Facebook pole alati parim valik"

Remy Konimois
Pecha Kucha: „Kuidas jõuda oma postitusega fännide seinale"

Susan Luitsalu-Miil
Pecha Kucha: „Kvaliteetse ja kaasahaarava sisu loomine"

Priit Kallas
Pecha Kucha: „Ohud, reeglid ja mis juhtub siis, kui asjad lähevad valesti"

Fännide kogumise erinevad võimalused ja nendest klientide saamine


10:30 - 11:00

  • Remy Konimois

    Remy Konimois

    Digitaalmeedia agentuur DDR, Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR

Remy Konimois
Digitaalmeedia agentuur DDR, loovjuht

Fänne saab koguda mitmel erineval moel: Kõige parem viis fännide hankimiseks on viirusturundus, kuna inimene hakkab fänniks enda initsiatiivil, kus siiras huvi  ja soov osaleda ületab saamahimu (auhinna soovi). Millal, kas ja kuidas fännist klient saab, sõltub palju sellest, mis põhjustel inimene fänniks hakkas. Sellepärast peaks iga kampaania või auhinnamäng lähtuma ettevõtte sotsiaalmeedia strateegiast, mis omakorda toimiks kooskõlas ettevõtte üldise turundusstrateegiaga.

Facebook Ads - erinevad tüübid, sihtimine, hinnastamine


11:00 - 11:30

Timo Porval
www.veebireklaam.ee, ettevõtja/turundaja

Workshopis räägib Timo, milliseid reklaame FB-s üldse teha saab ja mis on nende eelised ja puudused. Seletab lahti, millistest osadest reklaam koosneb ja nende osade olulisusest. Vaatame üle ka peamised reeglid, mille vastu eksitakse. Põhjalikult seletab Timo ka miks ja kuidas inimesi tuleks sihtida ja mida see juurde annab. Viimaseks räägib Facebooki reklaami hinnastamise strateegiast ja sellest mis Sinu kliki hinda mõjutab.

Brändi väärtuste hoidmine ja kasvatamine sotsiaalmeedias


11:30 - 12:00

  • Marko Russiver

    YELL! – Internetiturundus ja Sotsiaalmeedia, loovjuht

Marko Russiver
YELL! – Internetiturundus ja Sotsiaalmeedia, loovjuht

Kuidas kasvatada sotsiaalmeedias brändi väärtust? Kuidas hoiduda brändi devalveerimisest? Mis loob brändile väärtust ja kuidas mõjuvad väärtusele loosimiskampaaniad? Nendele suurtele küsimustele proovib Marko selle lühikese ajaga ülevaatlikud vastused anda.

Lõuna


12:00 - 13:00

Efektiivsete ja eesmärgipäraste kampaaniate loomine


13:00 - 14:00

Marko Saue
Goal Marketing OÜ – sotsiaalmeedia- ja sisuturundus, juhataja

Facebookis korraldatakse fännibaasi kogumiseks väga palju erinevaid kampaaniaid. Mõned neist on väliselt edukad, kuid kas ka eesmärgipärased? Teised võivad tunduda, tagasihoidlikumad, kuid võibolla täidavad oma eesmärki hoopis paremini. Ettekandes räägin oma kogemustest baasi kogumise kampaaniate korraldamisel – lähtekohad, edutegurid, funktsionaalsus, disain, tulemused.

Kuidas ise kampaaniaid korraldada ilma agentuuri abita


14:00 - 14:30

  • Silver Hage

    IVY Creative Collective – Internetiturundus ja Sotsiaalmeedia, partner

Silver Hage
IVY Creative Collective – Internetiturundus ja Sotsiaalmeedia, partner

Silver Hage räägib, kuidas erinevate tasuta ja tasuliste veebilahendustega ise eri tüüpi kampaaniad ja maandumislehti luua. Disaini- ja programmeerimisoskus pole vajalikud.

Facebook places ja selle erinevad võimalused


14:30 - 15:00

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

Janar Kauber
WWW Marketing OÜ, internetiturunduse konsultant

Facebook „Places“ võimaldab läbi nutitelefoni jagada infot oma tegemiste kohta: kus viibid, kellega oled ja mida teed. Kuna antud aplikatsioon leiab üha rohkem kasutajaid ka Eestis, loob see kohalikele ettevõtetele uue võimaluse oma toodete/teenuste turundamiseks:

  • Check In’i kasutamine oma brändiväärtuse tõstmiseks
  • Klientide arvu suurendamine läbi Facebook Places’i
  • Eripakkumiste tegemine ja levitamine
  • Heategevus läbi Check In’i

Kohvipaus


15:00 - 15:15

Facebooki kasutajate käitumine ja info tarbimine


15:15 - 15:45

Susan Luitsalu-Miil
Brillianti copywriter ja vabakutseline sisulooja

Workshop keskendub Facebooki kasutajale - kes ta selline on ja mida ta sotsiaalvõrgustikest otsib? Kui aktiivne on keskmine kasutaja, millist infot peab ta atraktiivseks, mis sunnib teda aga ettevõtet oma uudisvoost kustutama.

Sotsiaalmeediaturunduse eesmärgid, mõõtmine ja analüüs


15:45 - 16:30

Priit Kallas
DreamGrow, ettevõtja-koolitaja

Kuidas mõõta tulemusi sotsiaalses meedias? Millised mõõdikud on olulised ja mida oodata sotsiaalsetes kanalites kaasatud inimestelt.

Pecha Kucha: „Online video on lihtne, soodne ja tulemuslik" Work Shop: „Videode tootmine ja turundamine fännilehel"


16:30 - 17:00

Reigo Kimmel
www.videoturundus.ee, juhataja

Video abil ütled fännile rohkem, saad tähelepanu kauemaks ja suurema tõenäosusega edasi jagatud. Kui sellele lisada kasulikkus otsingutulemustele, siis miks sa seda tulemuslikku turundusrelva juba ei kasuta?

Seminari lõpetamine


17:00 - 17:05

Marko Saue
Goal Marketing OÜ - sotsiaalmeedia- ja sisuturundus, juhataja

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Seminar

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei