Teeninduse arendusseminar avalikule sektorile

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 29.03.2012 - 29.03.2012 Registreerimise lõpp: 07.02.2012 Kestvus: Asukoht: Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn) Hind: 99.00 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Erihinnad mitme osaleja regsitreerimisel ühest ettevõttest:  kahe osaleja puhul a’ 89 € +km, kolme osaleja puhul a’ 79 € +km ning nelja ja enama osaleja puhul a’ 69 € +km.

Arendusseminari eesmärk on avaliku sektori teenindajatele jagada teadmisi ja oskusi teeninduskvaliteedi kitsaskohtadest ning võimalikest lahendustest, samuti innustada avaliku sektori klienditeenindajaid veelgi professionaalsemale teenindusele.

Seminari viib läbi avaliku sektori poolt tunnustatud suhtlemistreener Jaanus Kangur, Kangur Koolitus OÜ juhatuse esimees ning koolitaja.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega


09:30 - 10:00

Avaliku sektori teeninduse kitsaskohad ja lahendused


10:00 - 12:00

  • Jaanus Kangur

    Jaanus Kangur

    koolitaja (parim koolitaja 2019 ja 2020) ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud

Jaanus Kangur
Kangur Koolitus OÜ, juhatuse esimees ning koolitaja

  • avaliku sektori teeninduse eripärad (teenindussuhtes olija ja teenuse eest tasuja võivad olla erinevad isikud)
  • kes on avaliku sektori klient (vahetus suhtes olija, maksumaksja, kes ei pruugi ametnikuga kordagi kohtuda, avalikkus)
  • kuidas ametnik tajub enda teenindaja rolli (vanad stereotüübid vs kaasaja surve)
  • hoiatavaid ja innustavaid näiteid avaliku sektori teenindusest (koolitaja kogutud näited avaliku sektori teenindusest)

Lõuna


12:00 - 13:00

Teenindaja professionaalsus ja enesekindlus


13:00 - 14:30

Jaanus Kangur
Kangur Koolitus OÜ, juhatuse esimees ning koolitaja

  • millised on teenindaja peamised tööriistad (uskumused, häälestatus, tehnilised oskused)
  • kuidas säästa ennast ka siis, kui klient ei ole sõbralik (lihtsad nipid kiireks energiataastamiseks)
  • teenindaja vastutus ja väärtus (teenindaja kui asutuse ja riigi visiitkaart)
  • kuidas säiltada rahuolu ja optimismi (mis on see, mis töös jõudu ja indu annab)

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Seminar

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei