Tootearendus võib olla uue toote ja teenuse loomine või muudatuste tegemine olemasolevas tootes. Eduka arenduse taga on hästi toimiv meeskond, täpne eeltöö, õige turu- ja finantsanalüüs ning head koostööpartnerid. Tihti mängivad siin olulist rolli aeg, finantsid ja inimressursid. Kindlasti peab olema valmis ka tegutsema siis, kui kõik ei lähe kohe soovipäraselt. Millised on tänases tootearenduses targad lahendused?
Konverentsi eesmärk on näidata, mis peab kindlasti kaasas käima kaasaegse tootearendusega. Räägime toimivast koostööst erinevate partnerite vahel parima tulemuse saamiseks, kuidas läbi tarkade lahenduste ja teadliku tegevuse konkurentsis püsida ning kuidas õige planeerimisega ennetada ootamatusi.
Konverentsil osaleja saab väärtusliku info ja praktilised õpetused teiste kogemustest targaks tootearenduseks, nõuanded protsessi ülesehitamiseks ja läbiviimiseks, ülevaate trendidest mis valitsevad nii Eestis kui ka väljaspool.
