Turundusfoorum 2015
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 24.09.2015 - 24.09.2015 Registreerimise lõpp: 30.08.2015 Kestvus: Asukoht: Erinevate Tubade Klubi (Telliskivi 60A, Tallinn) Hind: 178 € + kmTurundusfoorum on ellu kutsustud infovahetuse eesmärgil turundajalt-turundajale!
Mis on muutunud kõige enam kasutatavates turunduskanalites ning millised turundusmeetodid end enam ära ei tasu? Kuidas paista silma konkurentiderohkel turul? Kuidas edukalt turundada väikese eelarvega? Millal on aeg ettevõtte brändi uuendada?
Nendele ja mitmetele teistele aktuaalsetele küsimustele saate vastuse Turundusfoorumil, kus oma kogemusi ja mõtteid erinevatel aktuaalsetel teemadel jagavad Eesti turundusspetsialistid. Turundusfoorumil on osalejatel võimalik kaasa rääkida ning koos innovaatiliste turundusideedeni jõuda.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:30 - 10:00
Konverentsi avamine
10:00 - 10:05
-
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor
Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor
Uued turundusvõtted
10:05 - 10:15
Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor
Ajurünnak
10:15 - 10:30
Palume kõigil laudkondadel panna kirja kolm uuenduslikku turundusideed, mida hiljem analüüsib päevajuht ning toob välja turunduse uued suunad.
Tuntud inimeste kaasamine toote või teenuse turundamisel
10:30 - 11:15
Tiina Lindam
Medemis Eesti
turundusjuht
Lauri Lainjärv
Bliss Est
turundusjuht
Kaidi Laev
Denim Dream
turundusjuht
Kokkuvõte ajurünnakult kogutud ideedest ja mõtetest
11:15 - 11:25
Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor
Kas klassikaline PR on surnud?
11:25 - 12:05
Helena Peterson PR Strategies, partner ja vanemkonsultant |
Anna Elisabeth Kaljuvee Lindex Eesti Press Officer & Showroom manager ja blogija |
- Mis on klassikaline PR, kas kuuldused selle surmast vastavad tõele või on PR kohandunud uue inforuumiga?
- Kas muutunud on auditoorium, meedia või organisatsioonide endi ootused?
- Kas see tähendab varasemast suuremat või väiksemat PR-eelarvet?
- Kas ebatraditsiooniline lähenemine suurendab uudise mõju ja kuidas seda mõõta?
- Millised näited meilt ja mujalt kinnitavad klassikalise PR-i jätkuvat õitsengut või hääbumist?
Lõuna
12:05 - 13:00
Eesti toote turundamine Euroopas. Praktilisi nõuandeid ja kogemusi
13:00 - 13:45
-
HKScan, lähiriikide turgude VP
Janek Kalbin
HKScan, lähiriikide turgude VP
Brändi taaselustamine
13:45 - 14:30
Harles Tomberg Elisa Eesti AS turundusjuht |
Marika Raiski Elisa Eesti AS suhtekorraldusjuht |
- Kas ja mis põhjustel vajab bränd uuendamist?
- Millised märgid viitavad sellele, et brändi tuleb taaselustada?
- Kas brändil on kindel eluaeg?
- Pigem palju väikeseid muudatusi või üks suur ümbertegemine?
Kohvipaus
14:30 - 15:00
Väike eelarve versus suured plaanid
15:00 - 15:30
-
Meediaportaal, konsultant
Peeter Kruusvall
Meediaportaal, konsultant
Mis muutub turunduses järgneva 5 aasta jooksul?
15:30 - 15:50
-
TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht
Andres Kuusik
TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht
Paneeldiskussioon: Mis muutub turunduses järgneva 5 aasta jooksul?
15:50 - 16:20
Anne Tääkre
Kalev AS
turundusdirektor
Antti Adur
Sportland Eesti
turundusjuhtTõnu Kõva
Age McCann
strateegiajuht
Päeva lõpetamine
16:20 - 16:30
Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Seminar
Lektorite arv:
13
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 02.09.2015; 50% maksumusest ajavahemikus 03.09 – 16.09.2015. Kui loobutakse hiljem kui 17.09.2015 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.
Projektijuht:
Eneken Viks, konverentsi projektijuht
Toitlustus:
Jah