Turundusfoorum 2015

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 24.09.2015 - 24.09.2015 Registreerimise lõpp: 30.08.2015 Kestvus: Asukoht: Erinevate Tubade Klubi (Telliskivi 60A, Tallinn) Hind: 178 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Turundusfoorum on ellu kutsustud infovahetuse eesmärgil turundajalt-turundajale!

Mis on muutunud kõige enam kasutatavates turunduskanalites ning millised turundusmeetodid end enam ära ei tasu? Kuidas paista silma konkurentiderohkel turul? Kuidas edukalt turundada väikese eelarvega? Millal on aeg ettevõtte brändi uuendada?

Nendele ja mitmetele teistele aktuaalsetele küsimustele saate vastuse Turundusfoorumil, kus oma kogemusi ja mõtteid erinevatel aktuaalsetel teemadel jagavad Eesti turundusspetsialistid. Turundusfoorumil on osalejatel võimalik kaasa rääkida ning koos innovaatiliste turundusideedeni jõuda.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:30 - 10:00

Konverentsi avamine


10:00 - 10:05

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

Uued turundusvõtted


10:05 - 10:15

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

Ajurünnak


10:15 - 10:30

Palume kõigil laudkondadel panna kirja kolm uuenduslikku turundusideed, mida hiljem analüüsib päevajuht ning toob välja turunduse uued suunad.

Tuntud inimeste kaasamine toote või teenuse turundamisel


10:30 - 11:15

Tiina Lindam Lauri Lainjärv Kaidi Laev

Tiina Lindam
Medemis Eesti
turundusjuht

Lauri Lainjärv
Bliss Est
turundusjuht
Kaidi Laev
Denim Dream
turundusjuht

Kokkuvõte ajurünnakult kogutud ideedest ja mõtetest


11:15 - 11:25

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

Kas klassikaline PR on surnud?


11:25 - 12:05

 Helena Peterson  Anna Elisabeth Vaher
Helena Peterson
PR Strategies,
partner ja vanemkonsultant
Anna Elisabeth Kaljuvee
Lindex Eesti Press Officer &
Showroom manager ja blogija
  • Mis on klassikaline PR, kas kuuldused selle surmast vastavad tõele või on PR kohandunud uue inforuumiga?
  • Kas muutunud on auditoorium, meedia või organisatsioonide endi ootused?
  • Kas see tähendab varasemast suuremat või väiksemat PR-eelarvet?
  • Kas ebatraditsiooniline lähenemine suurendab uudise mõju ja kuidas seda mõõta?
  • Millised näited meilt ja mujalt kinnitavad klassikalise PR-i jätkuvat õitsengut või hääbumist?

Lõuna


12:05 - 13:00

Eesti toote turundamine Euroopas. Praktilisi nõuandeid ja kogemusi


13:00 - 13:45

Janek Kalbin
HKScan, lähiriikide turgude VP

Brändi taaselustamine


13:45 - 14:30

Harles Tomberg
Elisa Eesti AS
turundusjuht
Marika Raiski
Elisa Eesti AS
suhtekorraldusjuht
  • Kas ja mis põhjustel vajab bränd uuendamist?
  • Millised märgid viitavad sellele, et brändi tuleb taaselustada?
  • Kas brändil on kindel eluaeg?
  • Pigem palju väikeseid muudatusi või üks suur ümbertegemine?

Kohvipaus


14:30 - 15:00

Väike eelarve versus suured plaanid


15:00 - 15:30

Peeter Kruusvall
Meediaportaal, konsultant

Mis muutub turunduses järgneva 5 aasta jooksul?


15:30 - 15:50

  • Andres Kuusik

    Andres Kuusik

    TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

Andres Kuusik
TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

Paneeldiskussioon: Mis muutub turunduses järgneva 5 aasta jooksul?


15:50 - 16:20

Anne Tääkre Antti Adur Tõnu Kõva

Anne Tääkre
Kalev AS
turundusdirektor

Antti Adur
Sportland Eesti
turundusjuhtTõnu Kõva
Age McCann
strateegiajuht

Päeva lõpetamine


16:20 - 16:30

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Seminar

Lektorite arv:

13

Sihtrühm:

Turundusjuhid ja –spetsialistid, ettevõtete juhid ja kõik tööalaselt turundusega tegelevad inimesed

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 02.09.2015; 50% maksumusest ajavahemikus 03.09 – 16.09.2015. Kui loobutakse hiljem kui 17.09.2015 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Projektijuht:

Eneken Viks, konverentsi projektijuht

Toitlustus:

Jah