Isikuandmete töötlemine teenindus- ja kaubandussektoris
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 05.03.2026 Registreerimise lõpp: 04.03.2026 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + kmOnline-koolitus: Isikuandmete töötlemine teenindus- ja kaubandussektoris.
Kliendi- ja töötaja andmete töötlemine, sealhulgas jälgimisseadmetega töödeldavad andmed ja salvestised.
Selle praktilise koolituse fookus on päriselul, milles esinejad jagavad oma pikaajalist kogemust andmete töötlemise vallas teenindus- ja kaubandussektoris: kuidas selgitada klientidele ja töötajatele arusaadavalt ja professionaalselt inimese isikuandmete töötlemise sisu ja õiguste ulatust ning vastutust; mida tohib ja mida ei tohi teha isikuandmetega, kuidas isikuandmeid koguda, säilitada ja edastada võib; kuidas tegeleda võimalike päringute ja rikkumistega ning ennetada vigu.
Koolituse eesmärk on anda keskastme juhtidele ning väike- ja keskmise suurusega ettevõtete spetsialistidele praktiline igapäevane raamistik, millest alustada või vajadusel juba olemasolevat täiendada andmeid töödeldes. Koolitada töötajate oskusi andmaks vastuseid tekkivatele küsimustele „miks“ ja „millisel eesmärgil“ toimub andmete kogumine.
Koolitus läbinu:
- Tunneb ära ja oskab selgitada oma ettevõtte töötajatele ja klientidele, milliseid andmed on isikuandmed ja mis õiguslikul alusel neid kogutakse ja kui kaua kogutavaid andmeid säilitatakse.
- Eristab, milliseid andmeid võib küsida (töötajatelt/klientidelt) ja milliseid mitte ning oskab seda põhjendada.
- Oskab koostada oma ettevõttele lihtsad käitumisteeglid andmete kogumiseks, säilitamiseks ja edastamiseks.
- Tagab jälgimisseadmete õiguspärase kasutuse: teab kaameravalve korraldamisel salvestiste kasutamise reegleid.
- Saab aru, missugused õigused on ettevõtte sisevalvel, turvateenust pakkuval ettevõttel või avalik õiguslikul organil.
- Väldib tüüpilisi vigu andmete säilitamisel.
- Oskab hajutada tekkivad muresid fakti- ja selgituspõhiselt.
- Eristab seadusest tulenevaid nõudeid ja head tava ning rakendab neid meeskonnas.
Kogemusi ja nõuandeid jagavad jurist Ülle Kämbre, MA ja turvaspetsialist Henry Reitelmann.
Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.
Programm
05.03.2026
Isikuandmete töötlemine teenindussektoris
14:00 – 17:00
-
Jurist, MA (õigusteaduse magister)
- Kuidas ja millal praktikas isikuandmeid töötleme
- Isikuandmed ja nende kaitsenõuded töötlemisel: eesmärk, õiguslik alus, minimaalsus.
- Andmetöötleja vastutus ja kohustused.
- Isiku õigus saada teavet – mida täpselt see tähendab
- Klient ja tema andmed kliendisuhtes.
- Töötaja ja tema andmed: enne töösuhet, töösuhte jooksul ja pärast töösuhte lõppu.
- Jälgimisseadmed ja isikuandmed – miks on kaamerate kasutamise reeglid ranged?
- Salvestisega tutvumise võimaldamine isikule endale ja kolmandale isikule.
- Isikuandmete säilitamise tähtajad.
- Vajalikud toimingud ettevõttes, et andmed oleksid hoitud ja kaitstud – teadmised, oskused, dokumentatsioon.
- Näiteid praktikast. Levinud müüdid ja ennetustegevus: riietusruumid, töötajate, klientide jälgimine, „nõusolek kõigele“.
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Valeria Mihhailova
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi


