Mida teha kui võlgnik ei maksa?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 16.05.2025 Registreerimise lõpp: 15.05.2025 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 6. aprillini Soodushind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Online-koolitus: Mida teha kui võlgnik ei maksa?

Kuidas võlg kätte saada? Oluline on õige taktika ning suhtlus.

Koolituse eesmärk on jagada nõuandeid, kuidas suhelda võlgnikuga, milliste sõnumitega läheneda? Milliseid meetodeid kasutades on võimalik võlad klientidelt või koostööpartneritelt kätte saada suhteid rikkumata?

Koolituse läbinu teab, millised on võlausaldaja õigused ja võimalused, millised on võla sissenõudmise erinevad viisid (maksekäsu kiirmenetlus ja kohtumenetlus). Mis on maksehäire register ja kuidas see töötab, uue loodava täitmisregistri eesmärk ja kasutegurid. Täitemenetluse protsess – kuidas võlg tegelikult kätte saada?

Koolituse viib läbi Kaire Sepper, Advokaadibüroo Hedman Partners & Co, advokaat.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

16.05.2025


09:50 – 10:00

Veebikeskkonda kogunemine

10:00 – 12:00

Mida teha kui võlgnik ei maksa?

  • Kaire Sepper

    Kaire Sepper

    Advokaadibüroo Hedman Partners & Co, advokaat

  • Võlausaldaja õigused ja võimalused
    Ennetavad meetmed: kuidas vältida võlgade tekkimist?
  • Maksehäire register ja loodav täitmisregister
    Mis on maksehäire register ja kuidas see töötab?
    Uue loodava täitmisregistri eesmärk ja kasutegurid
  • Võla sissenõudmise erinevad viisid
    Maksekäsu kiirmenetlus
    Kohtumenetlus
  • Täitemenetlus – kuidas võlg tegelikult kätte saada?
    Täitemenetluse protsess: mida peab teadma?
    Võimalused täitemenetluse kiirendamiseks
  • Kokkuvõte ja praktilised soovitused
    Peamised õppetunnid ja soovitused võlausaldajatele

 

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Ettevõtete juhid, raamatupidajad, müügisekretärid, müügiesindajad ja kliendihaldurid. Samuti kõik, kes tegelevad arvete esitamise, tasumata arvetega, võlgade haldamisega.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning osalejate kaasamine aruteludesse, juhtumite analüüs. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Veronika Nuutmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.