Rahavoogude aruande koostamine ning praktilised nõuanded vigade vältimiseks

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 23.01.2025 Registreerimise lõpp: 22.01.2025 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 3. novembrini Soodushind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Online-koolitus: Rahavoogude aruande koostamine ning praktilised nõuanded vigade vältimiseks

Rahavoogude aruande eesmärk on anda ülevaade ettevõtte kõikidest sissetulekutest ja raha allikatest, samuti ka väljaminekutest ja raha kasutamisest. Rahavoogude aruanne võimaldab hinnata ettevõtte võimet genereerida raha ja raha ekvivalente, mis on omakorda aluseks ettevõtte väärtuse hindamisel.
Samas korrektse rahavoogude aruande koostamine ei ole alati lihtne. Peale selle, et raha muutus peab kokku langema raha saldode muutusega bilansis, peavad raha sissetulekud ja väljaminekud olema näidatud õigetes summades ning need peavad olema nõuetekohaselt liigitatud.

Koolituse eesmärk on selgitada rahavoogude aruande sisemist loogikat ning selle seoseid bilansi ja kasumiaruandega. Praktiliste näidete varal anname näpunäiteid rahavoogude aruande koostamiseks, vigade vältimiseks ning ka selleks, kuidas tekkinud “vahed” üles leida.

Koolituse läbinu teab, kuidas rahavoogude aruannet korrektselt koostada ning millised võivad olla komistuskohad ning kuidas neid ületada.

Koolituse viib läbi Maire Otsus-Carpenter, finantskonsultant ning vandeaudiitor.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

23.01.2025


09:20 – 09:30

Veebikeskkonda kogunemine

09:30 – 11:30

Rahavoogude aruande koostamine ning praktilised nõuanded vigade vältimiseks

  • Rahavoogude aruande eesmärk, olulisemad kasutusvaldkonnad
  • Rahavoogude aruande struktuur
  • Rahavoogude aruande koostamise meetodid
    – otsemeetod
    – kaudmeetod
  • Konsolideeritud rahavoogude aruande koostamine, sh:
    – välisriigis asuva tütarettevõtte rahavoogude aruande konsolideerimine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete juhid, ettevõtjad ning kõik teised teemast huvitatud

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Veronika Nuutmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile