Salvestus: Reklaam, turundus ning müük LinkedIn’is

Üldinfo

Koolitus toimus: 06.10.2020 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-Koolitus Hind: 199 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind Soodushind: 109 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata 14 päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Salvestus: Reklaam, turundus ning müük LinkedIn’is

LinkedIn on tänasel päeval üks maailma suurimaid ärivõrgustikke, mida peaksid kasutama kõik, kes soovivad oma ettevõtet rahvusvaheliselt kasvatada. Kas teadsid, et LinkedIn on B2B klientide leidmiseks 277% efektiivsem kui Facebook ja Twitter? Lisaks on LinkedIn üks efektiivsemaid B2B turunduskanaleid ning otsene B2B müügikanal.

Koolituse läbinu saab ülevaate reklaamivõimalustest ja toodetest LinkedIn’is; teab, kuidas kasutada LinkedIn’i reklaamikeskkonda ning millised on reklaami sihtimisvõimalused LinkedIn’is. Müügi osas saab koolitusel osaleja teada, mis on Sales Navigator keskkond, kuidas ja milliste kuludega sellele ligipääsu saab ja mis võimalused see endaga kaasa toob. Samuti saab osaleja teadmised, kuidas leida üles huvipakkuvad firmad ja õiged kontaktisikud nendes.

Koolituse eesmärk on osalejatele anda praktilised teadmised turundus- ja müügivõimalustest LinkedIn’is, mille abil edendada oma äri.

Praktilisi teadmisi jagab digiturunduse asjatundja, koolitaja ja turunduskonsultant Matis Metsala.

Programm

06.10.2020

Reklaam, turundus ning müük LinkedIn'is


  • Matis Metsala

    Matis Metsala

    Ettevõtte AdForm müügijuht, turunduskonsultant

  • LinkedIn’i pakutavad reklaamivõimalused ja tooted
  • Kuidas kasutada LinkedIn’i reklaamikeskkonda?
  • Millised on reklaami sihtimisvõimalused LinkedIn’is?
  • Mis on Sales Navigator?
  • Kuidas ja milliste kuludega saab ligipääsu Sales Navigator keskkonda ning mis võimalused see endaga kaasa toob?
  • Kuidas leida üles huvipakkuvad firmad ja õiged kontaktisikud?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Järelvaadatavad

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Turundusspetsialistid, turundusjuhid, ettevõtte juhid, teised teemast huvitatud

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile