Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 18.04.2024 Registreerimise lõpp: 18.04.2024 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 17. aprillini Soodushind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad

Teenusepõhine juhtimise korral seatakse kliendi ja kasutajate vaatenurk ja huvid esikohale. Kui organisatsioon on jõudnud arusaamisele, et kliendi ootused ja nendele vastamine on organisatsiooni peamine missioon, siis tasub veenduda, et seda organisatsiooni juhitakse teenusepõhiselt. Koolitusel käsitletakse teenusepõhise juhtimise parimaid praktikaid ja avalikus sektoris kehtivaid suuniseid.

Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.

Koolituse läbinu:

  • oskab eristada teenusepõhist juhtimist muudest asutuse juhtimiskorraldustest
  • oskab eristada teenust muudest juhtimissüsteemi elementidest
  • teab klienditeekonna kaardistamise ja teenusedisaini põhimõtteid
  • teab erinevaid digilahenduste kasutamise meetodeid klienditeekonna kavandamisel
  • teab teenuste juhtimise peamisi töösuundi
  • teab avalikus sektoris kehtivaid teenusepõhise juhtimise suuniseid

Koolituse eesmärk on saada ülevaade teenusepõhise juhtimise põhimõtetest ja peamistest töösuundadest ning õppida eristama teenusepõhist juhtimist muudest juhtimiskorraldusest.

Koolituse viib läbi Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskuse statistikateenuste osakonna juhataja ning ITIL 4 Managing Professional Enely Prei, kes on varasemalt tegelenud ka Siseministeeriumis infotehnoloogia- ja arenduskeskuses IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

18.04.2024


09:20 – 09:30

Kogunemine veebikeskkonda

09:30 – 11:00

Teenusepõhine juhtimine

  • Enely Prei

    Enely Prei

    Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus, statistikateenuste osakonna juhataja; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert

  • Teenuse mõiste ja osapooled, teenusepõhise juhtimisega seotud muud mõisted
  • Teenuse väärtus ja selle komponendid
  • Teenuste portfelli juhtimine
  • Teenuste arhitektuur, teenustevahelised seosed
  • Teenuste finantsjuhtimine, kulumudel
  • Teenusesuhete juhtimine
  • Teenuse mudel ja komponendid

11:00 – 11:15

Virgutuspaus

11:15 – 12:45

Koolitus jätkub

Enely Prei
Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskuse statistikateenuste osakonna juhataja; ITIL 4 Managing Professional

  • Klienditeekond ja tõehetked
  • Teenusedisain ja disainmõtlemine
  • Digilahendused teenusedisainis
  • Teenuste käitlus
  • Teenustepõhine info- ja teadmusehaldus
  • Teenusepõhine mõõtmine ja aruandlus
  • Teenuste pidev parendamine
  • Eesti avaliku sektori teenusepõhise juhtimise käsitlused ja regulatsioonid

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus. Koolituse teoreetilist osa ilmestavad praktilised näited ja nende analüüs. Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude käigus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile