Loome ja korraldame koolitused vastavalt teie organisatsiooni vajadustele.
Eesti Koolitus- ja konverentsikeskus toetab ettevõtteid tellimuskoolituste planeerimisel, koolitajate leidmisel, korralduses ja järeltegevustes. Koostame terviklahenduse, mis arendab meeskonda ja hoiab kokku personaliosakonna aega. Meie tellimuskoolitused katavad peamised arendusteemad: juhtimine, tehisintellekt, ehitusjuhtimine, raamatupidamine ja finantsjuhtimine, personalitöö ja tööõigus, tööpsühholoogia, dokumendihaldus, müük ja klienditeenindus ning administratiivtöö.
Aitame üles ehitada pikaajalise sisekoolitussüsteemi, mis tagab järjepideva ja mitmekülgse arengu. Programmi koostame rätsepatööna, arvestades teie ettevõtte eripära, ning täiendame seda jooksvalt vastavalt muutuvatele vajadustele. Koolitus võib toimuda teile sobival ajal ja kohas – teie ruumides või meie pakutud arengut toetavas keskkonnas.
-
Kaardistame vajadused – selgitame koos välja teie eesmärgid ja meeskonna taseme
-
Leiame sobiva koolitaja – meie võrgustikus on üle 200 eksperdi.
-
Korraldame kogu protsessi – halduse, materjalid, tagasiside.
Näited koolitusvaldkondadest
● Juhtimise arenguhüpe (teemade fookus selgub tellijaga läbirääkimisel vajaduspõhiselt)
● Inimesekeskne juhtimine ning selle juurutamise praktilised sammud
● Spetsialistist juhiks
● Kuidas luua usalduslikku suhet ja töökeskkonda?
● Kuidas tõsta töö tulemuslikkust tuginedes uutmoodi juhtimisvõtetele?
● Kuidas juhtida raskesti juhitavaid ning vastu töötavaid inimesi?
● Kaasaegsed ajajuhtimise tehnikad
● Kuidas viia läbi arengule suunatud personaalseid vestlusi kaasaegsel moel?
● Sisekommunikatsioon
● Muutuste efektiivne juhtimine
● LEAN juhtimine tööprotsesside tõhustamiseks
● Kuidas läbi delegeerimise parandada töösuhteid ning tõsta töö efektiivsust?
● Personaalsed juhtimisalased konsultatsioonid (teemad ja ajaline maht selgub läbirääkimisel)
● ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamine ja juurutamine
● AI põhialused ja praktilised kasutusvõimalused
● AI tööriistad igapäevatöö tõhustamiseks
● Teksti, piltide ja dokumentide loomine AI abil
● AI projektijuhtimises ja andmehalduses
● AI töövoogude automatiseerimine
● Andmeturvalisus ja riskid AI kasutamisel
● AI abil analüüside ja raportite koostamine
● AI kasutamine kliendisuhtluses ja turunduses
● AI roll ettevõtte protsesside optimeerimisel
● AI kasutamine otsuste langetamisel ja strateegias
● Paberivaba digiraamatupidamine
● Õppepäev raamatupidaja arenguks ja kompetentsi tõstmiseks
● Tulumaksu õppepäev
● Käibemaksu õppepäev
● Majandusaastaaruande koostamine ja esitamine e-aruandluskeskkonnas
● Rahavoogude koolitus
● Põhjalikult Raamatupidamise toimkonna juhenditest (RTJ)
● Maksud eri riikides (koolitus koostatakse ettevõtte tegevuse sihtriigist lähtuvalt)
● Ametijuhendi koostamine
● Protseduurireeglite koostamine
● Konfliktide lahendamine ja lepitamine
● Personali hindamissüsteemi väljatöötamine
● Kuidas luua motiveeriv ja kaasaegne palgasüsteem
● Kuidas koondada õiguslikult korrektselt ja inimlikult
● Kuidas luua sõbralik ja hooliv töökeskkond?
● Avatud suhtlemine positiivse koostöö nimel
● Kuidas ületada suhtlemistõkkeid?
● Kuidas mõista kolleegi sõnadeta ehk parimad kehakeele nõuanded
● Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine
● Empaatia ja töö tulemuslikkus
● Enesekehtestamine
● Meeldiv koostöö erinevate isiksustega
● Kuidas vältida kolleegide vaheliste sisepingete teket?
● Suhtlemine negatiivselt meelestatud kolleegidega
● Tööpingetega toimetulek
● Kuidas säilitada efektiivne töövõime avatud kontori taustamüras?
● Läbipõlemine ja selle ennetamine
● Liidrioskuste arendamine
● Kuidas edukamalt toime tulla elus esinevate emotsionaalsete väljakutsetega?
● Mida peab info- ja dokumendihaldur teadma andmekaitse seadusest
● Avaandmete kasutamine
● Digiarhiveerimine
● Paberdokumendihaldusest üleminek digihaldusele
● Digiandmete turvaline hävitamine ning kustutamine
● Dokumentide krüpteerimine
● Teenuste korraldamise ja teabehalduse alused
● Dokumendihaldussüsteemi juurutamine
● Kuidas tagada küberturvalisus dokumendihaldussüsteemis
● ISO kvaliteedinõuded dokumendihalduses
● Kuidas saavutada positiivne suhtumine müügimeeskonnas?
● Ülemäärasest müügitöö stressist vabanemine
● Vajaminevad oskused kaasaegses klienditeeninduses
● Kuidas kasvatada müüki sotsiaalmeedia abil?
● Kuidas saavutada müügieesmärke?
● Millised on müüki aktiveerivad tööriistad, mis tõepoolest töötavad?
● Kuidas mõjutada ratsionaalset ja emotsionaalset ostuotsust?
● Teadmiste ja oskuste arendamine edukaks telefonimüügiks ning kliendikohtumisteks
● Messide ettevalmistus ning kohapealne kontaktide kogumine ja töötlus (konsultatsioon vastavalt firma profiilile ja messile)
● Dokumendi- ja arhiivihaldus
● Digiarhiveerimine
● Sisekommunikatsioon
● Kuidas segajatega segamatult töötada?
● Kaasaaegse assistendi vajalikud oskused?
● Kuidas hallata dokumente pilveteenustes?
● Protokoll ja etikett
● Ärikirjavahetus – kuidas ja millises stiilis koostööpartneritega suhelda?
Eesti Koolitus- ja konverentsikeskus on tegutsenud koolitusmaastikul üle 10 aasta. Meie teemade ja koolitajate võrgustik on lai ning mitmekesine – koostöö on viinud meid ligikaudu 3000 koolitaja ja esinejani. Korraldame praktilisi koolitusi, sisekoolitusi, konverentse ning erinevaid firma- ja erisündmusi, sh üle 2000 osalejaga Ettevõtete Jõulupidu Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Koolitusi viime läbi nii Eestis kui ka väljaspool, samuti korraldame kontaktreise erinevatesse riikidesse. Töötame eesti, vene, läti ja inglise keeles.
Oleme Tallinna Konverentsibüroo poolt tunnustatud ettevõte, Kaubandus- ja Tööstuskoja liige ning Eesti Töötukassa koostööpartner.
KONTAKT
Jaga meiega oma koolituse soovi. Kui olemasolevate koolituste seast ei leidnud sobivat ja soovite oma organisatsioonile kohandatud programmi, saatke meile koolituspäring või võtke ühendust: info@eestikonverentsikeskus.ee
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus
Delfi Meedia AS
Narva mnt 13, 10151 Tallinn
info@eestikonverentsikeskus.ee
Telefon: +372 608 0848
Registrikood: 10586863
KMKR: EE100576146

