Tellimuskoolitused

Eesti Koolitus ja Konverentsikeskus

Loome ja korraldame koolitused vastavalt teie organisatsiooni vajadustele.

Eesti Koolitus- ja konverentsikeskus toetab ettevõtteid tellimuskoolituste planeerimisel, koolitajate leidmisel, korralduses ja järeltegevustes. Koostame terviklahenduse, mis arendab meeskonda ja hoiab kokku personaliosakonna aega. Meie tellimuskoolitused katavad peamised arendusteemad: juhtimine, tehisintellekt, ehitusjuhtimine, raamatupidamine ja finantsjuhtimine, personalitöö ja tööõigus, tööpsühholoogia, dokumendihaldus, müük ja klienditeenindus ning administratiivtöö.

Aitame üles ehitada pikaajalise sisekoolitussüsteemi, mis tagab järjepideva ja mitmekülgse arengu. Programmi koostame rätsepatööna, arvestades teie ettevõtte eripära, ning täiendame seda jooksvalt vastavalt muutuvatele vajadustele. Koolitus võib toimuda teile sobival ajal ja kohas – teie ruumides või meie pakutud arengut toetavas keskkonnas.

  • Kaardistame vajadused – selgitame koos välja teie eesmärgid ja meeskonna taseme

  • Leiame sobiva koolitaja – meie võrgustikus on üle 200 eksperdi.

  • Korraldame kogu protsessi – halduse, materjalid, tagasiside.

 

Tellimuskoolituse planeerimine

Tulemuse kindlustamiseks soovitame tellimuskoolitust kavandada neljas etapis.

 

1.samm – vajaduste täpsustamine
Korraldaja võtab teiega ühendust ja täpsustab eesmärgid, meeskonna ootused ning koolituse vajaduse.
Arutelu käigus kaardistame probleemkohad ja sõnastame koolituse eesmärgid. Koostame kirjaliku koolituspakkumise koos täpsustatud teemade ja lähenemisviisiga.

2.samm – ettevalmistus
Täpsustame koolituse toimumisaja, koha ja vormi.
Lepime kokku koolitusmetoodika – teooria ja praktika osakaalu, arutelud, rühmatööd ja muud vajalikud elemendid.
Valime koolitusele sobiva koolitaja, et lahendus vastaks teie eesmärkidele ja ootustele.

3.samm – koolituse läbiviimine
Kohandame koolitusmaterjalid vastavalt teie organisatsiooni vajadustele.
Viime koolituse läbi kokkulepitud viisil.
Väljastame osalejatele tunnistused koos teemade loeteluga.

4.samm – pärast koolitust
Kogume tagasisidet ja hindame koos tulemusi.
Vajadusel lepime kokku järgmised sammud, et toetada õpitu rakendamist ja edasist arengut.

 

Näited koolitusvaldkondadest 

  • Juhtimise arenguhüpe (teemade fookus selgub tellijaga läbirääkimisel vajaduspõhiselt)

    Inimesekeskne juhtimine ning selle juurutamise praktilised sammud

    Spetsialistist juhiks

    Kuidas luua usalduslikku suhet ja töökeskkonda?

    Kuidas tõsta töö tulemuslikkust tuginedes uutmoodi juhtimisvõtetele?

    Kuidas juhtida raskesti juhitavaid ning vastu töötavaid inimesi?

    Kaasaegsed ajajuhtimise tehnikad

    Kuidas viia läbi arengule suunatud personaalseid vestlusi kaasaegsel moel?

    Sisekommunikatsioon

    Muutuste efektiivne juhtimine

    LEAN juhtimine tööprotsesside tõhustamiseks

    Kuidas läbi delegeerimise parandada töösuhteid ning tõsta töö efektiivsust?

    Personaalsed juhtimisalased konsultatsioonid (teemad ja ajaline maht selgub läbirääkimisel)

    ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamine ja juurutamine

  • AI põhialused ja praktilised kasutusvõimalused

    AI tööriistad igapäevatöö tõhustamiseks

    Teksti, piltide ja dokumentide loomine AI abil

    AI projektijuhtimises ja andmehalduses

    AI töövoogude automatiseerimine

    Andmeturvalisus ja riskid AI kasutamisel

    AI abil analüüside ja raportite koostamine

    AI kasutamine kliendisuhtluses ja turunduses

    AI roll ettevõtte protsesside optimeerimisel

    AI kasutamine otsuste langetamisel ja strateegias

  • Ehituslubade menetlus, kasutusload ja KOV nõuded

    Päikeseenergia, tuulikute ja tehnorajatiste õiguslikud küsimused

    Ehituslepingud, kohtupraktika ja riskide maandamine

    Ehitusdokumentatsioon, kvaliteedinõuded ja probleemide ennetamine

    Kinnistute jagamine, liitmine, sihtotstarve ja planeeringute lahendused

    BIM-mudel ja digitehnoloogiate kasutamine ehituses

    Konstruktsioonide arvutamine: pinnas, koormused, betoon ja puit

    AI kasutamine ehitusjuhtimises, eelarvestamises ja dokumentatsioonis

    Ehitusprojektide juhtimine ja ajagraafikute koostamine (sh Microsoft Project)

    Inimeste juhtimine, läbirääkimised ja osapoolte vastutus ehitusprotsessis

  • Paberivaba digiraamatupidamine

    Õppepäev raamatupidaja arenguks ja kompetentsi tõstmiseks

    Tulumaksu õppepäev

    Käibemaksu õppepäev

    Majandusaastaaruande koostamine ja esitamine e-aruandluskeskkonnas

    Rahavoogude koolitus

    Põhjalikult Raamatupidamise toimkonna juhenditest (RTJ)

    Maksud eri riikides (koolitus koostatakse ettevõtte tegevuse sihtriigist lähtuvalt)

     

  • Ametijuhendi koostamine

    Protseduurireeglite koostamine

    Konfliktide lahendamine ja lepitamine

    Personali hindamissüsteemi väljatöötamine

    Kuidas luua motiveeriv ja kaasaegne palgasüsteem

    Kuidas koondada õiguslikult korrektselt ja inimlikult

     

  • Kuidas luua sõbralik ja hooliv töökeskkond?

    Avatud suhtlemine positiivse koostöö nimel

    Kuidas ületada suhtlemistõkkeid?

    Kuidas mõista kolleegi sõnadeta ehk parimad kehakeele nõuanded

    Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine

    Empaatia ja töö tulemuslikkus

    Enesekehtestamine

    Meeldiv koostöö erinevate isiksustega

    Kuidas vältida kolleegide vaheliste sisepingete teket?

    Suhtlemine negatiivselt meelestatud kolleegidega

    Tööpingetega toimetulek

    Kuidas säilitada efektiivne töövõime avatud kontori taustamüras?

    Läbipõlemine ja selle ennetamine

    Liidrioskuste arendamine

    Kuidas edukamalt toime tulla elus esinevate emotsionaalsete väljakutsetega?

     

  • Mida peab info- ja dokumendihaldur teadma andmekaitse seadusest

    Avaandmete kasutamine

    Digiarhiveerimine

    Paberdokumendihaldusest üleminek digihaldusele

    Digiandmete turvaline hävitamine ning kustutamine

    Dokumentide krüpteerimine

    Teenuste korraldamise ja teabehalduse alused

    Dokumendihaldussüsteemi juurutamine

    Kuidas tagada küberturvalisus dokumendihaldussüsteemis

    ISO kvaliteedinõuded dokumendihalduses

     

  • Kuidas saavutada positiivne suhtumine müügimeeskonnas?

    Ülemäärasest müügitöö stressist vabanemine

    Vajaminevad oskused kaasaegses klienditeeninduses

    Kuidas kasvatada müüki sotsiaalmeedia abil?

    Kuidas saavutada müügieesmärke?

    Millised on müüki aktiveerivad tööriistad, mis tõepoolest töötavad?

    Kuidas mõjutada ratsionaalset ja emotsionaalset ostuotsust?

    Teadmiste ja oskuste arendamine edukaks telefonimüügiks ning kliendikohtumisteks

    Messide ettevalmistus ning kohapealne kontaktide kogumine ja töötlus (konsultatsioon vastavalt firma profiilile ja messile)

     

  • Dokumendi- ja arhiivihaldus

    Digiarhiveerimine

    Sisekommunikatsioon

    Kuidas segajatega segamatult töötada?

    Kaasaaegse assistendi vajalikud oskused?

    Kuidas hallata dokumente pilveteenustes?

    Protokoll ja etikett

    Ärikirjavahetus – kuidas ja millises stiilis koostööpartneritega suhelda?

     

 

Eesti Koolitus- ja konverentsikeskus on tegutsenud koolitusmaastikul üle 10 aasta. Meie teemade ja koolitajate võrgustik on lai ning mitmekesine – koostöö on viinud meid ligikaudu 3000 koolitaja ja esinejani. Korraldame praktilisi koolitusi, sisekoolitusi, konverentse ning erinevaid firma- ja erisündmusi, sh üle 2000 osalejaga Ettevõtete Jõulupidu Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Koolitusi viime läbi nii Eestis kui ka väljaspool, samuti korraldame kontaktreise erinevatesse riikidesse. Töötame eesti, vene, läti ja inglise keeles.

Oleme Tallinna Konverentsibüroo poolt tunnustatud ettevõte, Kaubandus- ja Tööstuskoja liige ning Eesti Töötukassa koostööpartner.

KONTAKT 

Jaga meiega oma koolituse soovi. Kui olemasolevate koolituste seast ei leidnud sobivat ja soovite oma organisatsioonile kohandatud programmi, saatke meile koolituspäring või võtke ühendust: info@eestikonverentsikeskus.ee

 

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus

Delfi Meedia AS
Narva mnt 13, 10151 Tallinn
info@eestikonverentsikeskus.ee
Telefon: +372 608 0848
Registrikood: 10586863
KMKR: EE100576146

 

Advertisement banner